Gå til innhold

Hvor lenge har dere prøvd å bli gravide...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor lenge har dere prøvd...og hvor vanlig er det med SA /MA om man først blir gravid..for oss godt voksne damer...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er 36 år,og har nå tatt mitt 7 forsjøkpå ivf metoden ( 3 egguttak og 4 fryseforsjøk ) og det har jeg brukt 2 1/5 år .

Av de 7 var jeg gravid på to ,men jeg mistet dem tidlig i svangerskapet.

Hva mener du med sa/ma ?

Skrevet

Er inne i min 18. pp. Er 40 år og har tre barn mellom 15.5 og 4. tror nok det er hyppigere med sa/ma i vår alder. Hadde selv en sa i aug 05 og har siden ikke hatt napp.

Skrevet

Hei.. jeg har prøvd i 11 år, har et mislykket ivf bak meg nå og er igang med forsøk 2 i Danmark...

Skrevet

Hei. Har sålangt vært gravid en gang så vidt jeg vet. Hun er nå 3,5 år. men når vi startet med å lage nummer to gikk det ikke på første forsøk som sist. Så vi har vel holdt på i 2,5 år nå. En ivf uten resultet og 2 egg fra frys inne i rugemagen min nå. :)

(født i 65)

Skrevet

Heisan,

Vi prøvde ca. 7 måneder den første gangen, tror jeg det var.. Dette barnet mistet vi dessverre i 21 uke. Nå er vi endelig igang igjen, og er inne i vår 2 pp

Skrevet

Har prøvd i over 8 mnd :( Med forige typen min prøvde vi i 6 år uten at det skjedde noe. Nå skal heldigvis jeg og min sambo til utredning på sykehuset :))

Skrevet

Har prøvd i snart 3 år vi..

Vært gravid 2 ganger på den tiden, men mistet tidlig i SA..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...