selma07 og engel Skrevet 30. november 2006 #1 Skrevet 30. november 2006 Har hengt opp adventstjerne i vinduet i kveld, og det ble så fint:-) Begynner å bli voksen når man har sånt.... Men ei fin tid vi går inn i nå!! Snart er det januar også jenter:-)
Beatej80 Skrevet 30. november 2006 #2 Skrevet 30. november 2006 Ja, nå er det 1. desember i morgen :-) Ikke lenge igjen nå!! Spennende da å se hvor mange av oss som virkelig får i januar, eller om det er noen som får baby til jul :-)
selfangerkjerringa Skrevet 1. desember 2006 #3 Skrevet 1. desember 2006 voksen? jeg har hatt julestjerne siden jeg flytta på hybel jeg hihi... føler meg egentlig mest barnslig når jeg stuller rundt med adventstid og juleforberedelser og kjenner det kiler i magen Nå henger stjerna i vinduet, og på søndag skal de lilla lysene fram, duken, adventsstaken, og mandarinene skal legges i hver ei skål. Gleder meg!
ina:) Skrevet 1. desember 2006 #4 Skrevet 1. desember 2006 Greide ikke å vente lenger jeg så i går la jeg på den lilla adventsduken, fant fram adventsstaken og lilla lys. Det er på kjøkkenet vi markerer adventstiden, så det er der det går i lilla. Byttet ut de hvite blomsterpottene med lilla, byttet ut alle turkise lys med lilla og fant fram de lilla telysholderene... Åhhh det ble så koselig. Så nå har alt det turkise blitt byttet ut med lilla:=) Å gleder meg så til neste utskiftning for i den øvre stuedelen vår går alt stæsj og tilbehør i orange og svart ( har beige salong og annet intreiør i eike hvit) og nå, litt nærmere jul blir det byttet ut med rødt... Syntes det er så gøy, blir som en liten unge på denne tiden her :=)
Januarjubel! Skrevet 1. desember 2006 #5 Skrevet 1. desember 2006 For å være ærlig er jeg glad for å slippe unna all julepynt hjemme et år til jeg da! Det betyr ikke at jeg ikke gleder meg altså! Det eneste man merker til jula her i huset er "pakka-kassa" som fylles opp etterhvert + ekstra mye bruk av stearinlys. Jul får jeg masse av hos mine foreldre, dit vi drar i ferien. Det blir selvfølgelig annerledes når man har barn, da er jo pyntinga litt av forventningen man bygger opp sammen med dem. Så; siste minimalistiske jul for evig og alltid skal nytes i år!
Tirilill Skrevet 1. desember 2006 #6 Skrevet 1. desember 2006 kremt....hmmm...var litt tidlig ute i år jeg...naboene tror sikkert at jeg har blitt gal...kjøpte nye julestjerner i år og de var såååå fine at jeg bare måtte henge de opp på mandag...kremt... Er liksom godt i gang med julefeiringa inni huet mitt sånn at det fortere skal bli januar!
chrika Skrevet 1. desember 2006 #7 Skrevet 1. desember 2006 tror jeg tenker litt som deg,tirilill...at fortere man starter jula,jo fortere kommer januar,og babyen kommer! stresser liksom litt for mye med alt til jul,kansje jeg sitter her 10 des og ikke har noe mere å gjøre eller forberede!!!...
Tirilill Skrevet 1. desember 2006 #8 Skrevet 1. desember 2006 hehe...fin teori ikke sant? jada vi kan sikkert få tida til å gå såååå mye fortere ved å ha jula litt tidligere.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå