Gå til innhold

Mental berg- og dalbane

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så er eg "her" igjen då....

Hadde ein SA i mars og ein MA i august. Etter siste gong, tok det litt tid før kroppen klarte å nullstille seg igjen. Men omsider er syklusen igong!!

IKM er 10.desember.

Og her går eg og kjenner etter....ER brysta begynt å bli ekstra såre? Nei. Jau. Eller?

Ekstremt luft i magen?? Oj! Men...kanskje pga kålstuingen? Eller??

Eigentleg så trur eg faktisk...men...nei...forresten...det trur eg eigentleg ikkje likevel...

Herre Gud!!

Og dagane fram til neste helg er laaange.

Hjartesukk.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huff, det er leit når det blir rot i systemet. Som om ikke SA/MA er nok påkjenning i seg selv. Bra du er i rute, og kan tenke fremover igjen.

Du får forberde deg litt ekstra til jul den neste uka, så flyr nok tida skal du se. Det håper jeg iallefall, for da begynner jeg å bli klar for EL igjen..ü

Sukk hjerte men brist ikke...

Skrevet

Kjenner godt igjen beskrivelsen ja. Har selv ikm 11 des. og "tror" selv jeg allerede har symptomer. Optimismen lenge leve!!!!

Sprenger stadig litt i brystene og har mer luft. MEN, har jeg egentlig alltid hatt det slik etter EL? Jeg vet faktisk ikke, har nok ikke kjent etter tidligere.Men nå har jeg visst ikke annet å tenke på. Og er enig, det er så LEEEEENGE til neste helg.

TRO, HÅP OG TVIL

klem

Skrevet

Ynskjer deg flotte, fruktbare egg mot jul - kjære du!! c",)

Skrevet

Hi hi...eg er ikkje heilt inne i denne teknikkens verden...den der meldinga var eigentleg mynta på "spire u/spire".

Og så til Gull-ønske: Lykke til til oss begge to mot neste helg!! Hadde vore artig om vi begge ilag kunne hoppe elegant over til 1.trimester.

Skrevet

Henger meg på ønsket om gode fruktbare dager for "liten spire u/spire".

Og vil gjerne slå følge over i "gravid-modus".Og der synes jeg vi skal bli leeeeenge, helt til aug/sept. Etter at jeg hadde ma og sa i høst har jeg liksom ikke tid til mer tull nå.

Så vi får satse på noen glad-meldinger nå i denne koselige jule-tiden.

Skrevet

Kjenner meg så igjen i beskrivelsen din.. Forrige periode hadde jeg "alle"symptomer! og var sikker på at det var noe i gjære, denne gangen har jeg ingen og regner med tantebesøk til onsdag...:-(

Ønsker alle med i EL i nært sikte lykke lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...