Gå til innhold

April: Ønskeliste Hemmelig Venn...

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

snuppa ønsker seg i hovedsak duplo (Europris har sånne gule bokser til 89 kr!), og bøker. Dvd er også poppis...Noddy, Postmann Pat, Elias, Byggmester Bob... -den stilen...

Selv ønsker jeg meg -eh... tja.... Jo! Sokker! Helst tynne med en liten figur på, sånn at det går an å finne par..... Europris har fine sådane og.. hehe... Ellers er jo hobbyting kjekke... men har egentlig nok strikkegarn og pinner for øyeblikket... men fins jo mye annet gøy og! Små malingskrukker feks... Og så ønsker jeg meg ensfargede løpere til salongbord. Liker veldig godt Kid sine. Kan de være 40*80? Eller kanskje 40*120? Noe ca den str...

Ja, det var i alle fall noen ønsker å velge mellom... :) Lykke til hemmelige venn!! -Vi blir glad for det meste altså! ;)

Matilde:

Noe artig til badekaret (sliten badeand nå), klær str 92, sokker (i alle varianter), votter/vanter, puslespill... Det jeg kom på nå i farta...

Linemoren:

Sokker, vanter/skjerf, ting til kroppen, ensfargede løpere (den var bra, synne!) helst i blå/turkis eller hvitt eller brunt, enkle lyse t-skjorter/singleter (forbruksvare her i huset), smånips som sminkepung, hårstrikker, armbånd osv (h&m ruler), bittesmå "diamant" øredobber...

Gleder meg til å shoppe til min hemmelige venn, så jeg håper hun skriver seg opp her :o)

Pia ønsker seg :

lommebok

visp

sleiv

potetskreller

truser (M)

Svarte sokker

Hansker

små krukker/oppbevarings bokser til å ha småtingene på badet i (som q-tips, klemmer, hårstrikker - det bare ligger i et rot der)

Hanne ønsker seg :

Fargeblyanter

teiknebok

Plast dyr

Lego (noe med dyr)

Care Bears bamse (slik liten en)

Bukser og gensere i str 86 eller 92

hmmmm ja det var det eg kom på nå...

Emilie:Hun liker å putle med sånne små plastfigurer (olebrum,tussi og tigergutt har hun),klosser,badeleker,klær str 92,puzzlespill.. Det var det jeg kom på i farten..

Line:Sokker str 36,velvære,topper str s/m,løper(har en apotekerbenk i gangen som trenger en ny løper *knis*)

Uansett hva vår hemmelige venn kjøper så blir vi kjempeglad :-D

Simen ønsker seg:

Utfordrende leker (der han må tenke litt selv)

Votter

Luer

Genser/bukse (str. 86)

Sokker/stømpebukser (bruker str. 23 i sko,så er vel samme str.tror jeg..)

Bøker

Fargeblyanter (som ikke farger så mye av,han er fæl til å spise på dem)

Leker generelt

Susan:

Sokker (str.38)

Noen godt til å smøre kroppen (store magen med :) )

Duk/løper (hermer etter dere andre,for var et godt forslag)

Hårstrikk (for langt hår,helst litt tykke)

Små ensfargete øredobber (har mista min ene, har 3 hull i ørene)

Cd-men fin og koselig julemusikk (gjerne en brent cd,får jeg kan ikke med sånt jeg)

hmm..ja,da kom jeg ikke på mer,men var en del forslag å gå ut i fra her,men blir kjempeglad uansett hva vi får =)

Annonse

hmm....

Alexandra ønsker seg vel i hovedsak leiker tror jeg.. Hun liker alt innenfor leiker... ikke noen kresen unge akkurat...

Men hun trenger forsåvidt en del klær i str 92.... sokker og pyjamaser har vi litt lite av..

Jeg ønsker meg vel ei lommebok ( hull i den jeg har nå) og sokker... Har en følelse av at vaskemaskinen spiser sokkene våres.. syns jeg kjøper sokker hele tiden, men har aldri nok..

Huff, kommer ikke på noe annet i farta..

Men er igrunn ikke så kresen jeg heller så dere er garantert at jeg blir fornøyd uansett :o)

Først av alt: Vi blir glade for alt!

Om det skulle være vanskelig å finne på noe, ønsker mini seg:

- badeleke (opptrekkbare dyr ets som "svømmer" eller noe sånt som kan henge i badekaret og man fyller vann i med en spade el lignende..)

-Lego

-biler

-klær str. 92

- leker generelt

Mammaen ønsker seg:

- påleggsgaffel e.l. i Ramona bestikk (Hardanger)

- et tøft belte

- syntetiske skinnhansker (sånne billige... sort forresten)

Victoria Madeleine ønsker seg:

-Duplo/Lego

-DVD ( Ole Brum, Elias, Postman Pat, etc )

-Klær str 92 (kjole, strømpebukser, bukse, etc)

Camilla ønsker seg:

-Sokker str 37 (helst mørke sokker med mønster på)

-En lys duk

-Fine stearinlys

-Kremer eller annen makeup

Ønskeliste for Tarald;

¤ Fingervanter - han drar alltid av seg de store vottene sine

¤ Bøker - han blir glad for alt ( men vi har nok av biler, traktorer o.l;)

¤ Hals - siden de ikke skal ha skjerf i barnehagen

¤ Leker - bankebrett, plastdyr som gris, hund og katt, høne og hane

og ellers andre spennende og morsommer leker

..Og mammaen;

¤ Et par kule øredobber - gjerne sånne dingledangle; )

¤ Undertøy - str 38/40

¤ Egenpleie - bodylotion, fortkrem osv...

Jeg ønsker meg... lue, votter, hansker, skjerf som ikke er flere meter langt (har ett som er aalt for stort)

nei... annet enn det vet jeg ikke... blir glad for alt jeg ;)

Natalie ønsker seg leker... klær i 92...

Ikke så oppfinnsom jeg som andre her... men vi blir glad for alt vi ;)

Oioi, ikke lett dette her, hehe... Men jeg gjør et forsøk:

Mirja ønsker seg klær i str 92 og leker og blir ellers glad for alt. Bøker og DVD`er er også veldig kjekt fortiden.

Jeanette blir glad for alt. Liker godt "dilleting" til meg selv; sminke, en god såpe, bodylotion, ansiktsmasker, smykker, armbånd (litt grove, ikke så finslige) osv.... Men jeg blir også veldig glad for alt som måtte dumpe ned i postkassa vår, hehehe... ;o)

Oj dette var ikke lett nei, men her kommer det:

Siri: -klær str 92

- lego

-bøker (en riktig lese hest)

-lue

-ull undertøy (får ikke det her i sverige)

mamma'n:- egen vård

- lys (er så fint nå i mørkeret)

- votter

- lue

- jule duker/løper

Det var alt keg kom på lsik i farten.

Annonse

Lillegutt blir veldig glad for alt han, men mammaen liker veldig godt kule bodyer i str 92. Og en ting som hun ikke finner er hel pysjamas med fot og glidelås i str 92.

Leker har vi veldig mye av, det samme med bøker.. men han liker veldig godt lekekjøkken utstyr eller lekedyr. Han har ikke hund, katt o.l.

Mammaen hans er svak for blåe eller beige duker:-)))))))) eller sånn skrubbevott som skorpionen vår nevner..

men vi blir veldig glad for alt :-')

Vi blir glade for alt her i huset også- koselig med pakke uansett :-)

Men kan jo hjelpe litt, da:

Litago bruker klær i str 86-92, og kan trenge sokker (skostr 22)(gjerne i tynn ull), strømpebukser- trenger både til pent og til å bruke i barnehagen, votter, evt bukse.

Leker har hun i haug og dunger, men bøker får en vel aldri nok av! ( var vel mer mora enn dattera som kom med ønsker her, men men....)

trollmora ønsker seg:

et rødt skjerf

egenpleie

lys- slår aldri feil!!

duk/løper, i "lin", ensfarget, gjerne rød, blå eller grønn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...