Expat Skrevet 30. november 2006 #1 Skrevet 30. november 2006 Vi har 4*10 trinn opp til oss, her teller vi (bot i Tyskland) ein-zwei-drei-vier-fünf... når hun går oppover trappene. Etter bare noen dager med dette nå (hun er 20 mnd i dag, hurra) så kom det "arrrrrcht" etter sieben i dag...
Mamma'n til Kaisa og Simon:) Skrevet 1. desember 2006 #2 Skrevet 1. desember 2006 teller trappene, men først klarte snuppa å telle til 5 ved at vi talte fingrene Å plutselig en dag så satt hun i sofaen å sa: fem, ses, sjuu,åtte ni...hvor hun har lært det aner jeg faktisk ikke..hehe.. ikke så ofte vi har talt med henne til 10... var rundt samme alderen når hun kunne telle til ni de er så søte de små! I Går sa jeg: mamma er gla i deg! når pappan skulle ta henne med opp i senga.. å da sendte hun slengkyss tilbake å sa: gla i deeeeeeei da smelta mamman jah nå er hun 23 mndr
Gjest Skrevet 1. desember 2006 #3 Skrevet 1. desember 2006 å det var lurt å gjøre!!! Tusen takk for tips!!
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2006 #4 Skrevet 1. desember 2006 Jeg smeltet da lillegutt sa "mamma ai wowouuuu" ved frokost her om dagen - han er tospråklig og daddy hadde øvd på "mamma I love you"
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå