Anonym bruker Skrevet 30. november 2006 #1 Del Skrevet 30. november 2006 Heisann :-) Jeg er din hemmelige julevenn! Lurer litt på åssen farger du liker til Tiril. Ha en flott kveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
♥Tiny Skrevet 1. desember 2006 #2 Del Skrevet 1. desember 2006 Rosa, brun og beige og gjerne rosa/brun sammen spennende!!! Ble nysgjerrig jeg nå!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym8579 Skrevet 1. desember 2006 #3 Del Skrevet 1. desember 2006 Da har jeg vært ute å handlet :-) Bare gøy å være litt nysgjerrig da! hihi skal nok se om du får et hint eller to sammen med pakken. Ha en fortsatt fin 1.desember Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym8579 Skrevet 1. desember 2006 #4 Del Skrevet 1. desember 2006 Og der var jeg ikke så hemmelig lenger.. jaja Shit au hehe.. Hadde nok ikke vært så vanskelig å gjette uansett! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
♥Tiny Skrevet 2. desember 2006 #5 Del Skrevet 2. desember 2006 Hihi... Da vet jeg jo hvem Tiril får pakke fra Idag skal jeg ut å shoppe til min hemmelige venn også (skal prøve å ikke røpe meg !!) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym8579 Skrevet 11. desember 2006 #6 Del Skrevet 11. desember 2006 Da er en stor pakke sendt til dere Får nok hentelapp, litt for stor til postkassen hehe klem fra din ikkesåhemmeligejulevenn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå