Gå til innhold

Hvoran klarer dere og skille mellom to?

Anbefalte innlegg

Skrevet

med samme dato.Har brukt en del penger på og blitt såpdd men ingen som kan hjelpe meg pga at typen og eksen er født på samme dag og samme år.Noen som klare og skille to slike?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oj, ny problemstilling!!

Har aldri forsøkt noe sånt, men kan jo prøve å si hva jeg enser hos dem, så kan jo du si om det stemmer??

Legger meg her lagelig for hogg, lett å bli feil muligens, men det gjør ikke noe;0)

Skrevet

Hva klarer du og se om de sånn generrelt mellom de to.Er de like,litt vanskelig og si hva jeg skal skrive.Tenker jo mye på eksen min enda og lurer jo på hvordan det vil gå.

Skrevet

glemte datoen begge er født 10.01.81

Skrevet

Dette blir jo spennende, gir ingen garantier men prøver..

Sånn utseendemessig er de kanskje ikke så fryktelig ulike, ei heller i personlighet. Enser sånn smilende, omgjengelig vesen hos dem begge, tror gjerne det er dette du tiltrekkes av?

Den store (og avgjørende) forskjellen dem imellom synes å ligge i fortiden. Tror de har en nokså ulik bakgrunn, og denne kan trolig relateres til familieforhold/forholdet mellom dem og deres foreldre. Blir ikke overrasket om en av dem er fra et skilsmissehjem.

Merker at du kanskje føler deg enda mer tiltrukket av eksen din, men likevel kan det være at du innerst inne vet at din nåværende kjæreste innebærer mer stabilitet og en tryggere fremtid.

Dette ble da noe?

Er enig i at det ble litt vanskeligere "å få tak i dem" siden de har samme dato, men begge to vises, ja...

Skrevet

Du hadde faktisk rett i noe av det.De er ikke noe lik sånn utseendemessig.Men personligheten er litt lik.Min eks kommer fra et tryggt og stabilt hjem,mens min samboer nå er adoptert og har hatt litt styr i oppveksten.Vet ikke helt om jeg er mer tiltrukket av min eks,han er ny gift og venter oxo sitt første barn slik som jeg og typen gjør nå.

Min samboer og jeg har et stabilt forhold til det meste også sånn økonomisk.

Skrevet

noen flere?

Skrevet

ingen?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...