Anonymfordennegang Skrevet 30. november 2006 #1 Skrevet 30. november 2006 Snuppa her er så flink til å prate!! Det er så moro! Kommer setninger med opptil 6 ord i. Tydelig, og alle ord har mening. Er så stolt av snuppa mi jeg!!! Må være lov å skryte litt.
Mamma'n til Kaisa og Simon:) Skrevet 1. desember 2006 #2 Skrevet 1. desember 2006 Har ei jente på 23 mndr og hun skravler som en foss... klarer fint å snakke hull i hodet på mamman sin som går hjemme å passer henne om dagen jah! også må vi synge bæbæ lille lam til henne så hun kan synge sammen med oss.., på butikken i går sa jeg at hun fikk synge alene.. lite fristende å gå å synge høyt på juleshoppinga! Men søt er hun, og stolt mamma er jeg selv om det er litt travelt i lengden med skravlinga (har nettopp fått en liten gutt så derfor går jeg hjemme med dem begge for tiden...)
Fru HottenTott♥♥ Skrevet 1. desember 2006 #3 Skrevet 1. desember 2006 Så flinke deres små er da.. Har en på snart 22 mnd.... Men han snakker ikke så veldig mye.. Men kommer nye prd hver dag... Noen som er veldig lett å skjønne hva er for noe.. Også ha vi ord og setninger som vi ikke skjønne noenting av...
___ Skrevet 1. desember 2006 #4 Skrevet 1. desember 2006 Jenta mi på 22 mnd sier fortsatt ikke hele settninger, men hun har masser av ord. Noen ord er helt tydlige mens andre krever at du kjenner henne. Pingvin heter for eksempel bagga, bagga og ellefant heter bai. Nye ord dukker opp hver dag og hun bruker både kroppsspråk og toneleie for å få oss til å forstå. Kommer vel settninger også etter hvert.
mamman&andrea Skrevet 1. desember 2006 #5 Skrevet 1. desember 2006 Samme som hovedinnlegger. Skryter veldig i barnehagen. Flere barn der som er 2-3 måneder yngre enn henne, som så vidt kan snakke. Må legge til at Andrea prater HELE tiden. Skravla går i ett, så det er ikke så rart at hun kan de fleste ord
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå