Anonym bruker Skrevet 30. november 2006 #1 Skrevet 30. november 2006 Når dere har pumpet og ser at det er tomt, kan dere da klemme på brystet, så står spruten? Flere ganger etter hverandre! Tror ikke jeg får tømt ordentlig ed pumping?
druett-gutten kom 030106:) Skrevet 30. november 2006 #2 Skrevet 30. november 2006 Tror ikke du får tømt deg når det kommer sprut. Jeg brukte mest håndmelking, og kjente da at den var "tom". Kommer altids litt mere til meg da...
meg & to små vampyrer Skrevet 30. november 2006 #3 Skrevet 30. november 2006 Når jeg har pumpet og det er tomt, kan jeg ikke få det til å komme så mye mer nei. Da er det bare snakk om en dråpe eller to. Tror ikke jeg får ut alt jeg heller, men en god del hvertfall...
en fin gutt og et lite + på cb Skrevet 30. november 2006 #4 Skrevet 30. november 2006 jeg har aldri klart å tømme brystene ved kun pumping. gutten min kan spise en stund etter pumping. er jeg skikkelig sprengt, kan jeg pumpe ut masse masse. men andre ganger er det stort sett 60 ml. og med en gutt på over 9 kg... så regner jeg med at han spiser endel mer når han først spiser. han får grøt også. men likevel...
Anonym bruker Skrevet 30. november 2006 #5 Skrevet 30. november 2006 Joda, spruten står etter pumping1 Håndmelke, det kan jeg ikke :-/ Noen tips?
en fin gutt og et lite + på cb Skrevet 30. november 2006 #6 Skrevet 30. november 2006 gå inn på ammehjelpen sine sider..eller spør etter ammehjelpere på ammedebatten!! der er det damer som VIRKELIG kan sakene sine.. handmelking er ganske lett når du først får taket på det. det står endel om det på ammehjelpen sine sider... www.ammehjelpen.no
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå