Expat Skrevet 30. november 2006 #1 Skrevet 30. november 2006 Vi hadde en krangel i går, Kaia er 20mnd. Hun "hjalp" meg med klesvasken, vi drev og dyttet klær inni. Og så fant hun en av mine bh-er (hun er fascinert av dem av en eller annen grunn) og SKULLE gå rundt med den på hodet. NEEEEEEI! Tok meg 10min (ok, kanskje ikke så ille) å få den igjen...
Gjest Skrevet 1. desember 2006 #2 Skrevet 1. desember 2006 Skjønte ikke helt denne jeg. Hadde du latt henne leke seg litt med bh-en hadde hun nok gått lei lenge før det hadde gått ti minutter. Kan være lurt å velge slagene med omhu...
Expat Skrevet 1. desember 2006 Forfatter #3 Skrevet 1. desember 2006 Neida, jeg lot henne styre med den, og hun gikk først lei etter hele ti min... Man er visstnok veldig FIN med en sånn på hodet skjønner du. Måtte gå og speile seg og greier. Lot henne leke ja... Gidder ikke ta sånne søte slag. Det var bare første forsøket å få den som var neeeeei!
Gjest Skrevet 1. desember 2006 #4 Skrevet 1. desember 2006 Ah... Trodde hun hadde hylt og du hadde kjefta i ti minutter, og det så jeg ikke helt poenget i... Var sikkert søt når hun stod og fjasa seg til foran speilet!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå