Gå til innhold

Akupunktur for å bli gravid

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei

Etter ett år med prøving fikk jeg fire akupunktur-behandlinger (en syklus) og da satt den.

Har vært gravid men mista tidligere. Denne gangen fikk jeg akupunktur de første ukene i svangerskapet også for å styrke kroppen - og nå ser det ut til å gå bra gitt! Er 12 uker i dag!

Dette var ikke i Oslo, men jeg er blitt anbefalt klinikk Fjeld av en venninne som bor i Oslo.

Du kan ta en titt. De er jo spesialisert til og med.

http://www.klinikkfjeld.no/

Ellers vil jeg bare si at det er supert å komme til en akupunktør. Leger er ofte så opptatt av at man må smøre seg med tålmodighet og at det er lite man kan gjøre.

Når du kommer til en akupunktør så møter du noen som tror på og vi hjelpe.

Masse lykke til!

Jeg opplevde å slite med å bli gravid for noen år tilbake. Derfor ville jeg gjøre noe ekstra denne gangen for å evt. fremskynde det. Så jeg ordnet med time hos akupunktur veldig kjapt. Hadde to behandlinger før jeg oppdaget at jeg var gravid.

Jeg vet jo ikke 100% om det er det som skulle til eller om det ville gått uansett. Har forøvrig gått ned over 30kg i vekt siden sist runde, så det kan jo også ha hjulpet mye.

Men det var verdt å prøve, vil anbefale det sterkt!!

Jeg prøvde en stund å bli gravid, og bestemte meg etterhvert for å prøve akupunktur. Rakk bare å gå èn syklus og så var jeg gravid!! Men om det var dèt som gjorde utslaget vet nok ingen - akupunktøren selv sa at det tok ca 3 sykluser før man virkelig så effekt.

Dette var ikke i Oslo så kan ikke anbefale noen dessverre.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...