Gå til innhold

12 måneder, kan han få smake paprika?

Anbefalte innlegg

Skrevet

OG hva med agurk?

eller mandarin?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jada :) Spis i vei :)

Gullet mitt spytter bare ut igjen paprikaen hvis den er rå, skallet er nok litt seigt Agurk er nam nam og likedan med mandarin. Vær litt obs med sitrus hvis dere har allergi i familien. Lurt å introdusere litt og litt.

Når de er 1 år kan de spise allt ( vær bare forskitig med nøtter og salt)

Skrevet

Jeg har latt min jente spise alle de tre tingen du nevner, og det har gått veldig bra såvidt jeg vet. Hun liker spesielt godt agurk.

Jeg har hørt at noen er forsiktige med å gi mandarin til små unger fordi de blir så hypre av det, verre enn av sukker. Dattera mi spiser bare litt om gangen så har ikke merket noe.

Skrevet

Vær litt ops med mandarin. Ikke bare pga av allergi men pga av konsistensen på det som kommer i bleien. kan bli veldig lett sår.. Men litt går bra..

Skrevet

Om du legger paprikaen i oven og lar skallet forkulles - kan du lett ta det av og paprikaen smaker søtere også!

Skrevet

her har småen spist paprika siden han var 8mnd.. gåt greit hele veien:) paparika er jo noe av det sunneste som er:) c-vit.bombe..spis og kos dere:)

Skrevet

Går helt fint :) jeg var litt obs på det med paprika, i og med at jeg selv er allergisk mot det..men det gikk fint :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...