Anonym bruker Skrevet 30. november 2006 #1 Skrevet 30. november 2006 hadde dere lite sex rundt el? leste inne på gutt eller jente dette med at mye sex og sex på el dagen gir ofte gutt, og lite sex og sex flere dager før el gir jente. lurer på om det er noe i det????eller er det en myte det også?
Gjest Skrevet 30. november 2006 #2 Skrevet 30. november 2006 Jeg tror kjønn på babyer er helt tilfeldig uansett, men de sier at jente-spermier lever lenger i skjeden enn guttespermiene. Dermed er det liksom større sannsynlighet for å få jente dersom man har sex noen dager før el. Gutte-spermier svømmer derimot fortere, så dersom man har sex nærmere el er det mer sannsynlig å få gutt. Meeen, så fins det helt sikkert både seiglivede gutte-spermier og kjappe jente-spermier, så personlig tror jeg ikke noe særlig på sånne metoder for å gjette kjønn For øvrig hadde jeg sex rett før eggløsning og venter jente.
L.april Skrevet 30. november 2006 #3 Skrevet 30. november 2006 Hei Sist vi fikk en jente, så hadde vi sex noen dager før EL. Og nå er "vi" gravide igjen.. og hadde også sex før El. og er ikke sikker enda, men tror at vi nå også skal ha en liten frøken til har vært på ultralyd, men jordmoren kunne ikke si 100% at det var en liten jente, ville ikke ligge så masse stille inne i der!
Kris. Skrevet 30. november 2006 #4 Skrevet 30. november 2006 hadde sex i 4 dager på rad før el, venter jente...hadde sex på el dag sist og fikk gutt.)
Anonym bruker Skrevet 30. november 2006 #5 Skrevet 30. november 2006 4 dager på rad....var det da tett før el, eller holdt dere oppe noen dager før el?
milva76 Skrevet 30. november 2006 #6 Skrevet 30. november 2006 Hadde sex hver dag fra dag 8. hadde el på dag 13. vi venter jente.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå