Anonym bruker Skrevet 30. november 2006 #1 Skrevet 30. november 2006 Har sett noen i Oslo idag(ca+7 grader) med ungene i voksipose+dress... Idiotisk spør du meg..
Anonym bruker Skrevet 30. november 2006 #3 Skrevet 30. november 2006 hva i huleste skal de ungene ha på seg når det er 7 minus lurer jeg på da?
Gjest Skrevet 30. november 2006 #4 Skrevet 30. november 2006 Hvorfor det? En voksipose betyr ikke ull, noen har sommerdyne. Ellers så har sikkert ikke barna så mye klær under posen da. Anbefaler deg å få litt er info før du kommer med slike uintelligente konklusjoner.
Anonym bruker Skrevet 30. november 2006 #5 Skrevet 30. november 2006 det ser sååååå idiotisk ut! "Åh det er sååå kaldt, ungen min har sååå mye klær på seg o koooser seg i den varme voksi posen, der er jo bare 7 varmegrader idag" Dere PLAGER ungene rett og slett! Uff..
*bolla pinnsvin* Skrevet 30. november 2006 #6 Skrevet 30. november 2006 Det må da vel virkelig være det samme for deg?? På babygruppa mi er det 14 barn og det er ingen av oss som gjør det på samme måten, uten at noen av oss finner det for godt å kommentere hva de andre driver med. Orker ikke å bry meg om hva andre mødre gjør og ikke gjør. Passer bare på at min lille klump har det bra
Anonym bruker Skrevet 30. november 2006 #7 Skrevet 30. november 2006 Uuuh, du er sikkert en av de som plager ungene sine med voksi når det er PLUSSGRADER!
*bolla pinnsvin* Skrevet 30. november 2006 #10 Skrevet 30. november 2006 Nei, har faktisk ikke tatt den fram ennå. Er nok heller en av de som folk kanskje synes kler for lite på ungen sin enn for mye, men det har andre ikke noe med. Akkurat som at jeg ikke har noe med hva andre gjør. Men det nytter vel ikke å diskutere med deg uansett, for du er tydeligvis ikke voksen nok til å svare folk på ordentlig måte.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå