Superlita Skrevet 30. november 2006 #1 Skrevet 30. november 2006 Noen som har menn med dårlig sædkvalitet? Vet at mannen min testet meget dårlig for noen år siden. Ca 90% som ikke fungerte fikk han beskjed om. Noen som har erfaring med dette? Kan det endres med årene? Evt hvor lang tid brukte du på å bli gravid?
Lillegullet130707 Skrevet 30. november 2006 #2 Skrevet 30. november 2006 De med dårlig sædkvalitet bruker dessverre ofte lang tid og må ofte ty til kunstig befruktning. Kjæresten til ei venninne har det. Hun har prøvd å gå på Pergotime, men det hjalp ikke, så nå er det prøverør neste.... Hvor gammel er han? Det er jo flere kjerringråd om å forberedre sædkvalitet, men jeg vet ikke om dette er noe som funker...
Superlita Skrevet 30. november 2006 Forfatter #3 Skrevet 30. november 2006 Han er 25 år. Har ikke prøvd så lenge vi da. Men vet at han prøvde med en eks for ett par år siden. De prøvde vel ett års tid uten at noe skjedde. Jeg har vært gravid før med eksen min, men mista ungen når jeg var 4 mnd på vei. Så vet i alle fall at jeg kan bli gravid.
Lillegullet130707 Skrevet 30. november 2006 #4 Skrevet 30. november 2006 Ok.... Masse lykke til i alle fall!!!! ;o)
Emma*den lykkelige venter Skrevet 30. november 2006 #5 Skrevet 30. november 2006 Jeg har mann med dårlig sædkvalitet. Om den kan bedres? hmmm, ville ikke satset på det, men selvfølgelig er det jo kanskje en mulighet. Hadde søkt om prøverør med en gang hvis jeg var deg, og heller prøvd på egenhånd mens dere står i kø. Kanskje dere får det til mens dere venter. Vi ble gravide to ganger, men det holdt bare til å befrukte, ikke til å være levedyktig. Mener ikke være pessimist, men dette er min historie. Lykke til, håper dere klarer det på egenhånd:-)
kirsty*2barnsmamma Skrevet 30. november 2006 #6 Skrevet 30. november 2006 Mannen min har dårlig kvalitet,nå har han gått på en antibiotika kur, i tillegg til å ha slutta å røyke, kuttaned på alkohol, tar sink, selen, evitamin,omega3,folat og cvitamin. Leverte ny prøve igår, det blir spennende å se :-) Vi søker prøverør,men håper å få dettil selv mens vi står i kø. Det ermye som kan gjøres med mannen. Det første er å finne en spesialist med peiling. Akupunktur er også veldig bra for sæden :-)
Superlita Skrevet 1. desember 2006 Forfatter #7 Skrevet 1. desember 2006 Hvor lenge var du gravid da? Uff! så trist egentlig. Hvordan går det nå da?
jåsjenta Skrevet 1. desember 2006 #8 Skrevet 1. desember 2006 typen til søss har dårlig sæd-kvalitet. Så ble søss satt på pergo og metformin. nå er hun gravid!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå