Anonym bruker Skrevet 30. november 2006 #1 Skrevet 30. november 2006 Jeg er veldig glad for barnet jeg har i magen, nyter å se hvordan han sparker "ut" av magen etc.. Men, jeg føler meg feit, misslykka, klagete, deppa, nedtrykt, sur etc.. Jeg blir gaal. Måler meg med alle andre, og selvtillitt vet jeg ikke hva er...er papanoid å trur alle syns jeg er feit og lat. Det er skikkelig vondt å ha det sånn. Jeg som alltid har hatt selvtillitt - ikke brydd meg om hva andre mener etc.. Nå går jeg som en bitter skygge av meg selv.., men det forventes at jeg skal være lykkelig..
Anonym bruker Skrevet 30. november 2006 #2 Skrevet 30. november 2006 kjenner meg godt igjen... Lykkelig og gravid, hva er det? ikke for å fornærme noe som faktisk er det, all ære til dem.. Men jeg skjønner d ikke.. dette er slitsomt psykisk og fysisk!
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2006 #3 Skrevet 1. desember 2006 Husk at det er mye som skjer med kroppen vår om dagen, og vi har all grunn til å ikke være i tipp topp form alltid. Trøsten er at det går over :-) Lykke til!!
Maisie Skrevet 1. desember 2006 #4 Skrevet 1. desember 2006 Tror det er vanlig å være litt deppa som gravid innimellom. Har du ingen rundt deg som kommer med positive kommentarer om deg eller noe? Sender deg en stor klem, sikker på at du er kjempeflott!
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2006 #5 Skrevet 1. desember 2006 Heia kjære deg Å lese det du skriver, er som å lese om meg selv. Jeg og nyter å kjenne babyen inni meg,men føler meg sutrete, feit og utilpass... Ser andre gravide som bare "stråler" og jeg føler meg som en skygge av meg selv kontra av hva jeg ellers er... Spesielt siden jeg "tror" at det forventes av alle andre at man skal "stråle" seg gjennom svangerskapet.... - gravidiet er jo ikke en sykdom!! (hørt den før???????) Jeg sier til meg selv at dette er helt normalt, og ber typen om å ta mer vare på meg. Han kjenner meg, heldigvis. Vil vel bare si at jeg føler med deg, og at du IKKE er gal!!!!! Det er faktisk normalt!!! Klem til deg!!
Gjest Skrevet 1. desember 2006 #6 Skrevet 1. desember 2006 Slapp av, du har bare fått noen hormontroll på besøk! ) Mange gravide føler det sånn, det er ikke bare deg. Kjenner meg igjen i at "alle" forventer at man skal være hoppende glad og lykkelig hele tida. Men det er faktisk bare DU som vet hvordan du har det, og det fins ingen "feil" følelser! Lykke til videre! Klem
tessa 82 Skrevet 1. desember 2006 #7 Skrevet 1. desember 2006 Må slenge meg på her jeg... Kunne vært mitt innlegg... Blir så fryktelig lett sliten og får vondt av å gjøre de minste ting. Føler meg som ei lat ku når jeg kommer hjem fra jobb og slenger meg på sofaen. Blir nesten natta før jeg orker å lage middag, og dette tar tid siden jeg nesten alltid må vaske opp litt for å få begynt... Orker jo ikke det etter maten... Og jeg er bare 27 uker på vei!
Gjest Skrevet 1. desember 2006 #8 Skrevet 1. desember 2006 Forstår godt hva du mener. Det kan innimellom være veldig slitsomt med alle som ser på deg og forventer at du stråler som en sol hele tiden bare fordi en er gravid. Jeg er egentlig lei av å ikke orke så mye som jeg pleier og selv om mange sier jeg er flott gravid så klarer jeg ikke være like entusiastisk over endringene som har skjedd. Selvfølgelig er jeg glad for å være så heldig at jeg er med barn og gleder meg til at ungen kommer ut...men det kan være tunge stunder. Kroppen produserer jo hormoner til den store gullmedalje - så jeg liker å skylde litt på det også
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2006 #9 Skrevet 1. desember 2006 Tusen tusen takk for alle gode ord, det er faktisk godt å lese at andre har det som meg. Jeg skal heve meg over alle rare følelser... prøve hvertfall
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå