emmasnuppa Skrevet 30. november 2006 #1 Del Skrevet 30. november 2006 Hadde SA i september, og nå er jeg gravid igjen. Formen er litt variabel, med kvalme og svimmelhet. Jobber i en bransje hvor det er full fart nå mot jul. Jeg har ingen mulighet til å ta det rolig på jobben, hverken med klatring på gardintrapp eller løfting av esker. Jeg har endel mensmurringer og er derfor litt redd for å ta meg ut på jobben. Bør jeg ikke ta det litt med ro? Jeg er leder og har derfor ansvaret for at alt går rundt, og egentlig ingen mulighet til å være borte fra jobben. Skal jeg ta kontakt med gynekologen min eller? Jeg er litt av den oppfatning at er det ikke liv laga går det ikke bra uansett. Men svimmelheten er vel kroppens måte og be deg ta det med ro? Mye mensmurringer er vel ikke noe bra tegn, eller? Er veldig i tvil, da jeg har press på meg på jobben. Men at denne graviditeten går bra er tross alt mye viktigere for meg, Er litt rådløs:-( Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7300168-gravid-p%C3%A5-ny-og-en-vannvittig-stressende-jobb/
evigoptimist Skrevet 30. november 2006 #2 Del Skrevet 30. november 2006 Hei Emmasnuppa! Først av alt: GRATULERER!!! :-))) Jeg synes du bør ta hensyn til deg selv og din situasjon. ( Ingen er uunværlige - selv om vi liker å tro det selv). Presser du deg på jobben nå, vil du iallefall helt sikkert klandre deg selv om det går galt igjen.... Ta kontakt med gynokolog og få en sykemelding. Om du ikke blir sykemeldt 100%, kan du jo prøve 50%, da kan du både ha oversikten på jobben - og få slappet litt mer av. Lykke til! Krysser fingre og tær for dere:-) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7300168-gravid-p%C3%A5-ny-og-en-vannvittig-stressende-jobb/#findComment-7302274
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå