Gå til innhold

Hvordan er magesmertene ved SA


epleprinsessen

Anbefalte innlegg

Kan de beskrives?

 

Er det ømt, som kraftige menssmerter, eller er det stikkinger bak navelen? Jeg har det siste nå....det har holdt på i en time ca. Kjempevondt, som om noen vrir noe rundt bak navelen. Blør ikke....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

ømt, sprenger, stikninger, press..

på meg kommer det støtvis og kjennes ut som 100 x forverrede mens smerter.

folk kjenner vel dette forskjellig, men er iallefall sånn jeg har det :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I starten var det bare kraftige menssmerter. Etterhvert ble det så ille at jeg ikke klarte å sove. Da ringte mannen legevakten og vi reiste til sykehuset.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg spontanaborterte for fire år siden hadde jeg ingen smerter i det hele tatt!! Det iset litt i ryggen, men det var på ingen måte smertefullt. Jeg ble altså sjokkert når jeg så blodet, fikk ingen forvarsel liksom.

 

Men det var meg.. tror man opplever dette litt individuelt jeg. Du må ikke tro at du aborterer straks du kjenner noen stikk, for det er normalt i denne tiden!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde kjempevondt. Kom som kraftige kramper eller knip som varte ca 30 sek. Kunne komme med etter hverandre nesten uten mellomrom, andre ganger fikk jeg puste ut et par min. Høy feber, svettet masse (sikkert pga mye smertestillende). Holdt på helt til jeg kom til utskrapning etter 17-18 timer. Helt fin etterpå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

For 3,5 år siden hadde jeg en MA. Hadde da konstante murrende smerter nede i magen og ryggen....Men vil ikke si det var så kraftige smerter, bare konstante menslignende smerter.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...