Gå til innhold

En reprise som ikke var ønsket.


lioevr- Verdens lykkeligste

Anbefalte innlegg

Vet nesten ikke om jeg skal le eller grine nå.

Selv om lutealfasen min var betydelig lengre, og jeg hadde flere symptomer og fikk kjempepositiv test så går dette galt igjen.

Vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg. Har bare gått rundt i ring i hele dag, klarer ikke spise, slappe av, snakke eller noe.

 

Startet i går kveld med litt magevondt når jeg la meg, og i dagtidlig våknet jeg i min egen, lille og absolutt ikke sjarmerende dam.

Blodet er mye og mørkt, klumpene og slimet florerer.

Smertene er utrolige denne gangen.

 

Greit nok at vi ikke skulle prøve denne mnd (egentlig) pga kommende utredning, men spiren var jo likevel så inderlig velkommen!!

 

Sambo sitter apatisk i sofaen og jeg prøver å pynte litt til jul :(

Hadde rukket å glede meg til å kunne fortelle på julaften, og da kunne si at nå var vi sikre.

 

 

Nå må vi gi oss en stund tror jeg, kroppen trenger tydeligvis å slappe av. Dette har ingen av oss godt av, og det er helt forferdelig å havne så langt nede.

Det ble da 4. gangen på 10 pp. Nå får vi bare se oss slått, og la legene fikse og styre.

 

Håper virkelig at ingen av dere noensinne kommer til å oppleve dette. Det er det verste som finnes, og lengre ned kommer man ikke.

 

Lykke til videre alle sammen.

Takker for meg for en stund

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så fryktelig trist å høre! Vet ikke hva jeg kan si bortsett fra at jeg håper å se deg her om ikke lenge igjen og den gangen SKAL spiren klore seg fast!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*trøsteklem*

Har ikke ord, må være så ufattelig vondt for dere.

 

Fint at dere får hjelp, forhåpentligvis løser det seg og du kan komme tilbake hit!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

huff, dette var så trist å høre Liovr! Ønsket så veldig for deg at dere skulle lykkes nå!

 

Håper legene finner ut av ting, og at dere nå er flinke til å ta vare på hverandre!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrolig trist aa lese Lioevr, jeg er uten ord. Ble kjempelei meg. Haaper dere finner styrken om litt og at alt dette faar et lykkelig utfall til slutt. Lykke lykke til og haaper vi ser deg her inne snart og at du faar bli.

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette var forferdelig trist, Liover.

Dette har dere virkelig ikke fortjent.

Ble skikkelig trist av å lese dette.

 

Ta deg tid til å sørge også denne gangen. Det blir ikke lettere selv om du har mistet før (noen som synes å tro det...)

 

Trøsteklem til dere nå.

 

Håper dere klarer å slappe av nå.

 

((klem))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så trist så trist.

Trøsteklem.

 

Håper at dere greier å ta puase og ta vare på hverandre nå, og sørge nok også, det blir ikke lettere om det skjer flere ganger nei.

 

Håper at legene finner det ut og at dere får tid og ro nok, ja kroppen trenger nok å hvile også.

 

Uff så trist å leit.

Vil tenne et lys for dere jeg, å la det lyse i adventstiden for håp og framtidig lykke.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å nei! Det var virkelig trist å lese - unnet dere SÅ å klare det denne gangen. Livet er så urettferdig noen ganger. Vil bare gi deg en stor trøsteklem og håper at det sitter en spire snart igjen - og at denne holder seg der den skal i ni mnd!

 

*klemme på*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei uff!!! :(

 

Det var leit ja! Håper det går bedre neste gang!

 

Masse klemmer fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var utrolig utrolig trist å høre at han ikke ville denne gangen heller. Få kan tenke seg hvordan du har det nå, og det er vanskelig å finne ord.

Ønsker dere all mulig lykke fremover & at den sitter til slutt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

neineineineineineineineiiii..............

 

Åh, no vart eg lei meg altså! Søte lille vennen, no blir det i alle fall berre å vente på utredning, og legen sa jo til deg at du kom til å bli mamma innan eit år! Du må berre halde fast på det, og ta det med ro med sambo din og prøve å nyte kvarandre!

 

Huff, veit ikkje kva anna eg skal seie. Tenker masse på deg!! Og eg sender deg ein stor haug med trøysteklemmar og varme tankar!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...