VirreVirre Skrevet 30. november 2006 #1 Skrevet 30. november 2006 Hei, må bare spørre siden vi er i samme by; du har vel tatt blodprøvene som må tas i forbindelse med ivf -hiv,rubella osv. Stakk du bare innom på sykehuset da? Eller måtte du bestille time først? Jeg gjorde jo dette i forbindelse med pergo, men har glemt alt.. Tenkte jeg skulle dra i morgen skjønner du :-)
Flippa m Frida Skrevet 1. desember 2006 #2 Skrevet 1. desember 2006 Lydia, min Bodøvenn Jeg (og mannen min) tok disse hiv-testene m.m for litt over en mnd siden, så det er unnagjort nå ja. Vi fikk rekvisisjon hos gyn og så stakk vi bare (bokstavelig talt ja) opp på sykehuset og tok blodprøve. Lite ventetid, så det er fort gjort. Skulle vært på nett i går, du har kanskje allerede vært på sykehuset.. Ellers var jeg hos gyn på tirsdag og tok innvendig UL for å sjekke cyste. Den var der enda, like stor som sist. Fikk telefon fra gyn på onsdag at han hadde snakket med St.Olavs, og de vil vurdere om den bare skal tømmes i forbindelse med forsøkene, og ikke nødvendigvis i en egen operasjon. Var jo litt redd at jeg måtte gjennomføre noe sånt i disse adventstider, men slipper det. Sannsynlig at vi er i gang med prøverør i slutten av januar! Hvordan går det med Tromsøplanene, er det noe konkret der? Kanskje vi hopper til Assistert-forumet samtidig?
VirreVirre Skrevet 1. desember 2006 Forfatter #3 Skrevet 1. desember 2006 Hallo :-) Ja, jeg fikk tatt dem i dag, godt å ha dem ute av verden! Vi har ikke kommet så langt egentlig. Vi søkte for to uker siden, og i går fikk vi brevet om blodprøvene fra Tromsø. Så når begge har tatt alle blodprøver skal de vurdere søknaden. Forhåpentligvis får vi svar rett over jul. Etter det tror jeg egentlig at det bare går slag i slag, så lenge de mener vi er godt nok utredet. (det er jo spørsmålet da) Så bra at det kan gjøres enkelt med den cysten da! Spennende tid dere har framfor dere nå! Nå rundt jul går jo tiden kjempefort, og snart er det faktisk januar. Forresten, ass.befr-sidene har jeg allerede begynt å snike meg inn på. har jo så mange spørsmål.. men hvis jeg er veldig,veldig heldig kan vi på ordentlig hoppe dit samtidig. men det tviler jeg på. kommer uansett til å følge med og se hvordan det går med dere. er jo spennende for meg også da
Flippa m Frida Skrevet 4. desember 2006 #4 Skrevet 4. desember 2006 Lydia! Da har jeg fått en tykk konvolutt i posten i dag. Fra St. Olavs; " Vi har mottatt henvisning for dere til prøverør og innkaller dere herved til behandling." Helt utrolig herlig! Det står oppgitt et telefonnummer de ber oss ringe for å melde behandling, så det skal jeg gjøre med en gang linjene åpner hos dem i morra. I tillegg ligger det ved et hefte som opplyser om medisinering, prosessen, kostnader, følelser rundt prosessen osv. De ber oss signere på avtalen og legge ved passbilde av oss til journalen og sende inn. Vi er seriøst i gang! Jeg trenger ikke snike meg inn på ass.befr. sidene lenger, jeg har fått adgangskort! ; ) Håper inderlig du/dere er ordentlig i gang snart
VirreVirre Skrevet 4. desember 2006 Forfatter #5 Skrevet 4. desember 2006 Wow! Gratulerer! For en herlig følelse det må være Kjenner jeg blir helt spent på dine vegne. Rart hvor glad man skal bli av sånne ting, men etter mye venting så skjer det endelig noe. Oj, da er dere snart igang jo! Masse lykke til! Klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå