Thea-81 Skrevet 30. november 2006 #1 Skrevet 30. november 2006 Hei. Noen som har prøvd dette? Tips til hvor jeg kan gå i Oslo?
prøver på nr2:) Skrevet 30. november 2006 #2 Skrevet 30. november 2006 Hei! Vi har prøvd i snart ni måneda og æ har akkurat prøvd akupunktur. Sååå denna månedn bli ekstra spennanes å se om vi har oppnådd resultata Æ lure også på om det e mange som har prøvd og hatt god effekt, og evt kor lang tid det tok. Akupunktøren min si at han har hjulpet mange og at det e veldig individuelt kor lang tid det tar. Anbefale dæ å prøve. Dersom æ har god effekt av behandlinga, så skal æ si i fra her på BIM. Løkke tel!!
go`gutten +go`jenta Skrevet 30. november 2006 #3 Skrevet 30. november 2006 Hei. jeg er bare på besøk fra 2. trimester, men ville fortelle deg at jeg gikk til akupuktør i 3 mnd og da satt den:) Hadde da prøvd i ett år. Så for meg var det verd de kronene. Så lykke til videre med prøvingen..
Thea-81 Skrevet 30. november 2006 Forfatter #4 Skrevet 30. november 2006 Vil veldig gjerne vite hvor dere gikk????
scubagirl med scubababy Skrevet 1. desember 2006 #5 Skrevet 1. desember 2006 Jeg har gått til akupunktur siden midten av september. Jeg har enni ikke blitt gravid. Så jeg er litt skeptisk. Men for 3 uker siden satte akupunktøren inn sånne permanente "nåler" i øret. De satt godt fast i over 2 uker. Det tydet visst på at energi-strømmen der trengte det lille puffet der... Så jeg håper selvfølgelig... IKM til mandag, så jeg håper selvfølgelig på en spire... Klem fra..
gla pie 2 Skrevet 1. desember 2006 #6 Skrevet 1. desember 2006 Hei................... Vet ikke om dette hjelper men men,,,,jeg gikk til fotsone, det er nå noe i samme retning.. Min spire satt i 2pp. Så jeg tror å disse sakerne. Tok akupunktur for å sette i gang fødselen, baby landet 2 dage etterpå Lykke til.
Solunger aug-07 og april-09 Skrevet 1. desember 2006 #7 Skrevet 1. desember 2006 Jeg ble gravid i høst etter å ha vært hos fotsoneterapeut. Hadde prøvd 9 måneder før det. Mistet, og har vært inne til nye behandlinger. Har en god følelse på at det kan være ny spire på gang. I hvertfall så har hun da fått skikk på syklusen min!
Thea-81 Skrevet 1. desember 2006 Forfatter #8 Skrevet 1. desember 2006 Dere som har gått til fotsoneterapi - hvor gikk dere? (Navn på sted og gjerne tlf nr Har forresten bestilt time i dag hos akupunktør (Klinikk Fjeld i Oslo..)
Elise29 Skrevet 1. desember 2006 #9 Skrevet 1. desember 2006 Dette med fotsoneterapi er jeg også litt nysgjerrig på. Noen som kan anbefale noen i Bergen?? Flere som har blitt gravide ved hjelp av fotsoneterapi??
Solunger aug-07 og april-09 Skrevet 1. desember 2006 #10 Skrevet 1. desember 2006 Var hos fotsoneterapeut på Kongsvinger, så ikke mye hjelp der dessverre
Gjest Skrevet 2. desember 2006 #11 Skrevet 2. desember 2006 Jeg begynte med akupunktur i september, men slutta for 2 uker siden uten noen spire i magen min. Mener helt klart at det hjalp for noe. Har hatt litt ustabile sykluser, men etter jeg begynte med behandling har de vært på 29 dager. Føler meg også varmere på en måte. Jeg var bestandig veldig kald før. Og sist spottet jeg ikke før tanta kom.=) Jeg følte at jeg ville prøve fotsone. Så begynte der også. Soneterapauten setter også aku.nåler, så har fått noen der i tillegg. Dere som har gått/går til fotsone, synes dere det er vondt når man tar på punktuer som eggstokker og livmor? Det var de ihvertfall hos meg. De skulle visst være litt øm de,men lurer på om det er flere de var vonde hos? Jeg har ihvertfall tro på alternativ behandling! )
Solunger aug-07 og april-09 Skrevet 2. desember 2006 #12 Skrevet 2. desember 2006 Elovise: Soneterapeuten fant massevis av ømme punkter på meg. Tårene har spretti rett som det er, og ja det er særlig punkter knytta til underlivet. Når jeg spurte hvor hun jobba som stemte det utrolig bra med hvor jeg har hatt litt vondt: arm, kjeve, rygg, urinveier... Har kjent en del ilninger langs energibanene, men det er særlig i underlivet jeg har kjent det på det stedet hun faktisk behandler der og da!!!
Gjest Skrevet 2. desember 2006 #13 Skrevet 2. desember 2006 Jeg hadde masse ømme punkter jeg også. Holdt på å sparke i fotsoneteapuaten enkelte steder. =) Begynte å svette å styre på. Ja det er rart hvor hvor det stemmer altså, med der hvor jeg har vondt eller plages med noe, så er punktet vondt. Bare begynte å lure om det var noe veldig galt i underlivet, ettersom det gjorde så vondt. Fotsoneterapuaten sa at det skulle være ømt der da men.. Jeg ønsker også å kunne føle det i underlivet når eller etter jeg har vært til behandling! men har bare vært på 2 timer da, så kan jo hende det kommer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå