Gå til innhold

Melkeproduksjon...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har noe mye av det? Jeg har kapitulert og begynt med innlegg, for etter et par lekkasjer ble det nok..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har sluppet unna lekasjer så langt, men ingen tvil om at det er melk der! Prøvde forsiktig å "klemme litt" etter å ha lest noen innlegg om de som begynner å lekke tidlig, da kom det noen små dråper! Har kjøpt innlegg i tilfelle det skulle komme igang! Bor et godt stykke unna apoteker osv så greit å ha hvis det skulle skje:)

Skrevet

Hei.

Jeg venter nr. 2 i mai, og kan skrive under på at lekkasjer er et velkjent fenomen!

Da jeg var gravid med førstemann gikk jeg til innkjøp av ull-innlegg i tillegg til de du får i butikken, så nå regner jeg med at innkjøpene begynner rundt jul...

Skrevet

Tja Melkeproduksjon og melkeproduksjon!?, Jeg har begynt å lekke råmelk på natten og når jeg går uten BH hjemme...

Dette er blankveske som er litt klisset hvis du vet hva jeg mener :-)

Søsteren min fikk aldri lekkasje og slet med å få igang ammingen... Så vi er litt ekstra utrystet...

Skrevet

Funderer litt på de ull-innleggene også.. De må vel vaskes daglig, hvordan holder de seg? Har gått til innkjøp av engangs foreløpig, men ser for meg at det er bedre med ull når kulden setter inn?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...