Gå til innhold

Frem med målebåndet jenter....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var forbi januarklubben og tittet der har de målt magene sine...

Omkretsen liksom, mener jeg var ca 74cm før jeg ble gravid... og nå er målet 109cm... herregud, dette er jo latteri!

Noen flere som tør kaste seg på?

Hilsen

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg husker ikke magemålet mitt eksakt fra før jeg ble gravid, men trur det var på noen og 80 cm, og er i dag 26+3 og målte 114 cm rundt magen.. Og den blir sikkert ikke mindre med tiden,hehe..

Skrevet

Vet faktisk ikke hva det var på før, men betraktelig mindre enn det er nå er i alle fall sikkert! Nå målte jeg 102 cm rundt på det største, er 25/26 uker på vei i dag (de blir visst ikke helt enige...)

Skrevet

Og så måtte jeg inn på januarklubben og se hvor store deres mager var. Da ble jeg litt skremt gitt, for min (våre) mager ligger jo på gjennomsnittet der inne, og de er TO måneder lenger på vei enn oss! Men jeg har forsåvidt bare lagt på meg tre kilo selv om magen har blitt gigasvær...

Skrevet

Er 25 + 3 uker på vei. Var ca rundt 70 cm (+/-) før graviditeten og nå er jeg 104 cm :)

Hehe, så gøy!

Skrevet

... men synes det er værre med brystene da! De ligger rundt det samme, og jeg hadde jo ikke bryst før. Nesten litt skremmende. Har dere merket STORE forandringer på den fronten?

Skrevet

Så moro at dere dro i gang denne, har nemlig lurt på om magen min var stor eller liten i forhold til snittet,

Jeg er 26+3 i dag og er 103 cm rundt magen (rett over navelen)

Var ca. 70 cm før.

Skrevet

He he så gøy at dere svarte på denne tråden a! Tenkt så gøy det blir å se etterhvert!

Ja det er rart å se at vi ikke ligger veldig langt bak januar jentene!! Herregud, tenk åssen vi ser ut i januar da!

Skrevet

Vet ikke hva den var før, men nå er den 103 cm. Og begge de kommende bestemødre har hintet frempå om det er mulig at det er tvillinger denne gang, hehe=p

Skrevet

vet heller ikke hva jeg var før, men jeg måtte jo fram med målebåndet nå :) er nå 25+1 og var 93 cm rett under navlen.

Skrevet

Veit ikke hva det var før, men nå er det 103 cm over navelen...

Skrevet

Å så godt å se at det ikke bare er jeg som er stor!! Måtte måle magen da jeg fikk se alle målene, og jeg var 109cm rett over navlen, og det er etter det jeg kan se rundt det samme som dere :) Alle synes jeg er så svær, men da tror jeg at jeg kanskje er på gjennomsnittet alikevel! termin er forresten mellom den 16-23 mars.

Skrevet

Jeg får stadig høre at magen min er så stor og at jeg kommer til å få en kjempe-baby ("herregud! Er det ei jente! Det blir en stor baby"). Må innrømme at det går veldig inn på meg... Målte magen i dag tidlig, og den var 101 cm. Så ganske normal ser det ut til...

Skrevet

Hei hei jenter

Jeg er i uke 27 i dag..og måler bare 91 cm rundt magen..

husker ikke hva jeg hadde før da...

Skrevet

hei!

begynte på uke 28 i dag og er 96 cm rundt magen.

Skrevet

E 133 over naveln! E i uke 29. Ska si dåkker va små gitt. Hehe.. Ser vertfall ut som æ vente tvillinga. Men gjør nok ikkje det! ;)

Skrevet

Er 28+6 uker på vei, og målet rundt magen ved mavelen er på 121 cm...

Skrevet

HEI!

Va 97cm i beg. av graviditeten,har nå vokst godt og er 107cm. 27+1 uker.

Skrevet

hmmm...fra 4 des til i dag har jeg økt fra 133,5 til 135 rundt (over navelen....)...trur kansje æ når forje svangerskap tilslutt...da var jeg 167 rundt.....å jeg er 168 høy...såg nokka lurt ut jah...hehe...

Skrevet

Siden sist jeg skrev her har jeg vokst 8 cm.... Og det er 15 dager siden... Nå går det jammen meg unna her! 111 cm....

Skrevet

vet ikke hva jeg var før jeg ble gravid men er i uke 25.4 og er 103. Har ikke merket noe særligforandringer på brystene.. litt større men ikke mye som jeg hadde trodd.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...