Gå til innhold

Frem med målebåndet jenter....

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vet faktisk ikke hva det var på før, men betraktelig mindre enn det er nå er i alle fall sikkert! Nå målte jeg 102 cm rundt på det største, er 25/26 uker på vei i dag (de blir visst ikke helt enige...)

Og så måtte jeg inn på januarklubben og se hvor store deres mager var. Da ble jeg litt skremt gitt, for min (våre) mager ligger jo på gjennomsnittet der inne, og de er TO måneder lenger på vei enn oss! Men jeg har forsåvidt bare lagt på meg tre kilo selv om magen har blitt gigasvær...

Annonse

Å så godt å se at det ikke bare er jeg som er stor!! Måtte måle magen da jeg fikk se alle målene, og jeg var 109cm rett over navlen, og det er etter det jeg kan se rundt det samme som dere :) Alle synes jeg er så svær, men da tror jeg at jeg kanskje er på gjennomsnittet alikevel! termin er forresten mellom den 16-23 mars.

Annonse

Jeg får stadig høre at magen min er så stor og at jeg kommer til å få en kjempe-baby ("herregud! Er det ei jente! Det blir en stor baby"). Må innrømme at det går veldig inn på meg... Målte magen i dag tidlig, og den var 101 cm. Så ganske normal ser det ut til...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...