Gå til innhold

Bella Band paa--og klaerne sitter som de skal!


NewYorkMom_får_to_tette

Anbefalte innlegg

Ville bare tipse om en artig oppfinnelse som jeg ikke vet om har kommet til Norge enna, men som man kan kjoepe online paa f.eks. Amazon.com. Jeg er i 7de uke, og synes at buksene har begynt aa bli litt i trangeste laget rundt magen--mest fordi magen er oppblaast tror jeg.

 

Jeg bor i USA, og bestilte for noen dager siden en "Bella Band." Det er et slags tykt elastisk belte som man kan ha over bukser/skjorts,skjoert osv, og da trenger man ikke knappe igjen eller bruke glidelaas. Beltet holder buksene oppe, og det ser faktisk ikke rart ut heller--ser ut som om man gaar med en underskjorte. Visstnok kan man ogsaa bruke dem med graviditetsklaer i tiden foer klaerne sitter riktig--da holder Bella dem oppe. Jeg var litt skeptisk, men tenkte at jeg likegodt kunne bestille en, og i allefall hittil virker den utmerket. Det synes ikke at buksa mi ikke er knappet opp--og den sitter helt greit. Jeg har tenkt aa bestille i et par andre farger ogsaa. De koster ca. 20-25 dollar, og er ca paa stoerrelse med en pakke stroempebukser, saa slike maa man vel greit kunne bestille fra Norge ogsaa.

 

Fikk lyst til aa dele dette tipset med dere andre ogsaa.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...