Gå til innhold

Tiamia!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg tror ogsa at jeg har ikm 23. des. (Er litt usikker ettersom jeg ikke har funnet EL med test tidligere, og nylig har avbrutt p-pille bruk). Skal bruke tester og oke aktiviteten denne perioden. Vi har heller ingen barn fra for og er i pp3. Syntes din situasjon var sa lik min at det kunne vart morsomt a folge hverandre.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei Ruth! Så utrolig hyggelig å bli "ropt" på, er jo ganske ny her inne =) Vi går spennende tider i møte - kjempekoselig å snakke med noen i samme situasjon!!

I dag er jeg på dag 8 i syklusen, du? Så nå begynner den "aktive" delen av måneden å nærme seg...=)

Synes CB digital eggløsningstest var veldig bra, brukte den forrige måneden. Mest av alt ble jeg vel egentlig overrasket over at jeg faktisk fikk utslag på testen ( har gått på pillen i 11 år, så hadde forventet en del krøll).

Masse lykke til!

=)

Skrevet

Jeg er ogsa pa dag 8! Jeg skapte litt problemer for meg selv forrige periode; mannen min var borte, sa jeg droppet a teste en dag - etter fargen pa streken dagen etter a domme, var det den dagen jeg hadde el. Jeg har derfor tenkt a begynne a teste denne helgen allerede, bare for a vare sikker:)

Jeg kjopte mange tester uten a vare klar over at de digitale er best. Hvis jeg ikke blir gravid denne perioden, og derfor ma kjope fler, kommer jeg til a ga over til a bruke digitale.

Lykke til til deg ogsa:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...