Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

var nicket rett da tro?

Vil bare si at fint endelig noen står for det de mener selv om de går mot strømmen. Er ikke enig i alt du sier her inne, men det er jo det som err litt av poenget. Man skal kunne si sin mening uten å bli steina av den grunn.

Man trenger ikke provosere, men du har jo bare sagt hva du mener og hva du gjør.

Nei hyll til deg som står for det du mener og signerer med nick. (og nei dette er IKKE hets til de som signerer anonym nei...sukk)

(hehe er enig i noe av det du sier og da)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei, takk for den.¨

Fint å få slik tilbakemelding og ikke bare ris hehe.

Nei jeg mener nå det jeg mener og står for det. Ikke dermed sagt at jeg alltid har rett, eller at andre ikke kan mene noe annet.

Kunne ikke tenkt meg å signere med anonym:0). De får ta meg den som vil. Tåler det.

Skrevet

Syns og det er bra du står for det du skriver, og skriver under med nick- full respekt fra meg da - selv om jeg skulle være uenig...;-)

Skrevet

Takk for den.

Ja uenig må du gjerne være. Blir kjedelig om vi alle skal mene det samme om alt :0)

Skrevet

Hva er det som er så repektfullt å skrive under med nick? Hun kan jo bare kalle seg kari29 i morgen når hun har gjort seg passe upopulær med nicket sitt. Skjønner ikke dette med nick og respekt jeg.

Jeg signerer alltid med nick, men fatter ikke denne hetsingen av anonyme. Bruker ikke nick nå.

Skrevet

Ja en kan jo faktisk signere med hva en vil. Men må si at jeg har hatt det samme nicket hele tiden. Blir vel litt over 1 år siden jeg begynte på bim, og her da i 8 mnd.

Skrevet

Ja er som du sier anonym, men fordelen med nick er at du vet hvem du prater med. Altså i den forstand at du kan f.eks. "rope" på den det gjelder. Er så vanskelig å gjøre det med anonym. Som denne tråden jeg lagde til monika...hadde jeg skrevet anonym i overskriften hadde man jo ikke visst hvem anonym.

At man kan bytte nick, jajo, men etterhvert "kjenner" man og husker nick her inne. Om noen har så lite å gjøre at de endrer nick for å skape kvalm..huff ja dem om det. Jeg må jo bare gå ut fra at de bak nicket har det nicket og hva som skjer eller får bare være:) Sånn er det med det meste da, man kan jo bare forholde seg til det man vet. Om folk slenger dritt bak ryggen på meg og jeg ikke vet det kan jeg jo ikke bli sure på dem.

Hatt samme nick hele tiden jeg og. Har signerrt anonym en sjelden gang. Som når det var om intimbarbering..shit stemmer det jeg glemte å huke av..hehe. (huff flau episode)

Skrevet

Hehe ja sant.

Men vi er nå voksne mennesker her inne som tåler å høre og skrive om slik også :0)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...