Gå til innhold

Sofus høystol vs. Stokke tripp-trapp stol. Noen erfaringer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei dere!

Er det noen av dere som har erfaring med Sofus høystol (den som kan gjøres om fra høystol til lav stol med bord) eller Stokke (evt. Babydan) tripp-trapp stol? Fordeler/ulemper? Hvilken ville dere ønsket dere til jul? Datter'n min er nå knappe to måneder, så det blir jo en stund til hun kan bruke den, men greit å få i gave:)

Snuppisa

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har Stokke og er veldig fornøyde (men har ku prøvd den, så er vel partiske nå:).

Synes de er så nostalgiske og fine,og så er de veldig vippe-sikre, dvs vanskelig for barnet å velte. Mange farger. Ulempen er at de er vanskelige å justere mhp høyde etterhvert, må frem med skrujernet

Skrevet

Sofus absolutt. Tripp trapp er etter min mening ikke verdt prisen. Når de er små sitter de ikke så godt i Tripp Trapp som i Sofus, og etterhvert kan de jo sitte i vanlig stol. Aldri skjønt hvorfor den er så populær egentlig. Rådyr med bøyle og pute er den også. Jeg har begge to. Men det er min mening da.

Skrevet

Stokke Tripp trapp stol. Er noe eget ved slike stoler. Hadde slik selv som liten. LØP OG KJØP sier bare jeg....... De er så klassiske og fine :-)

Skrevet

Vi var hjemme og hentet min gamle tripp trapp.. kjøpte ny pute til sete og rygg + bøyle og "benskiller"

Hun har sete i den si hu var 6 mnd. Stødig å fin.

Den du kan gjøre om til å sitte andre veien.. blir bare brukt som høystol.. hun sitter i den hos svigermor og den er veldig ustø på den måten at hun må støttes opp i ryggen med tepper..

Ikea stolen med pute er kjempefin, der sitter hun fint. Den har min mor så den sitter hun også i.

Skrevet

Vi satt i tripp trappp stol til vi var 6-7 år, den kan vokser med barnet, det gjør ikke den skofus

Skrevet

Vil bare si at vi angrer veldig på at vi kjøpte Kiddo, den er ikke stødig. Jeg ville mye heller kjøpt Stokke tripp trapp.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...