-mamma85-jente06 Skrevet 30. november 2006 #1 Skrevet 30. november 2006 idag kom jeg hjem etter å ha vært på sykehuset i 2 netter. på tirsdagskvelden fikk jeg rier så jeg dro til sykehuset med en gang. der lå jeg med rier i ca 9 timer.fikk 2 sprøyter med lungemodning. livmorhalsen var helt moden,men jeg hadde ingen åpning, så da fikk jeg en tablett som dempet riene,å etter det har jeg ikke hatt rier. fikk dra hhjem idag, men de mente det ikke kom til å ta nå mere enn et par dager før jeg kommer til å føde, max 14 dager. så nå får jeg bare ligge å slappe av så lenge som mulig. Er 33+1 idag. får håpe jenta mi klarer å holde seg inne i magen min iallefall et par dager til,men etter at jeg kom hjem så har jeg hatt noen ganske sterke sammentrekninger i magen pluss veldig vondt i ryggen,så har en liten følelse på at det ikke er så lenge til nei.. det var en liten opppdatering fra meg da:) kristina_20.jan_
tulleku *Oda-06 Alma-09* Skrevet 30. november 2006 #2 Skrevet 30. november 2006 Hei ) Jeg var innlagt når jeg var 32+1, hadde rier og var moden/hadde 2cm åpning. Fikk jenta vår først når jeg var 36+1, så hvis du er flink å ta det med ro nå så trenger det ikke gå så fort ! lykke til med å knipe igjen )
-mamma85-jente06 Skrevet 30. november 2006 Forfatter #3 Skrevet 30. november 2006 ja skal prøve så godt jeg kan med å knipe igjenn:)
Gjest Skrevet 30. november 2006 #4 Skrevet 30. november 2006 Oy, det hørtes jo småskummelt ut! Men du er jo kommet såpass langt at det går nok bare fint! Lillejenta di er jo blitt stor allerede! ) Husk på at det er nok en grunn til at de ikke stopper fødselen etter uke 34! ) Masse lykke til med alt som skjer fremover! Det her går nok kjempefint skal du se!
-mamma85-jente06 Skrevet 30. november 2006 Forfatter #5 Skrevet 30. november 2006 de hadde ikke tenkt å stoppe fødselen når jeg kom inn. men ettersom det ikke sjedde noe mere enn bare rier å ingen åpning ga de meg en tablett som skulle dempe riene. syntes det var rart at de ikke hadde tenkt å stoppe det med en gang. men jenta mi er over 2 kg,så det skal nok gå bra ja:)
Gjest Skrevet 30. november 2006 #6 Skrevet 30. november 2006 har og vært innlagt på sykehuset nettopp - 3 dager. Fødselen startet hos meg også, men jeg er bare i uke 29 (28+1), så de klarte heldigvis å stoppe det!! Jeg kom inn med 1 cm åpning. Det ser ut til at det skal gå bra, og legene sier at hvis jeg tar det med ro så skal det kunne være mulig å kunne gå til termin for min del - jeg kommer sikkert til å gå over termin også - bare fordi jeg nå forventer å ikke gå helt til da... hihi :-) Men min lille jente er bare rundt 1 kg, så hun har veldig godt av å være inni magen en god stund til! Lykke til til deg! Håper du klarer deg noen uker til før jenta di kommer for å hilse på!! :-)
Doubichou Skrevet 30. november 2006 #7 Skrevet 30. november 2006 Det er ganske dramatisk aa maatte dra paa sykehuset pga. fare for fortidligfoedsel, men mange faar komme hjem etterpaa, etter lungemodningssproeytene. Jeg er her paa fjerde uka naa, men haaper aa faa dra hjem paa mandag (det har jeg trodd hver mandag i fire uker, men denne gangen...). Er i uke 32 og har forklart babyen at han faar lov til aa komme etter julaften ... haaper han hoerer etter!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå