Gå til innhold

tfk jogster twist

Anbefalte innlegg

Skrevet

kommer de på salg noen gang?hvor mye pleier det å være i avslag da? og kommer det ny 2007 mod eller er det samme?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bestill på www.babyjungle.nl så sparer du noen tusen. Kjempefornøyd med servicen der, rask levering og svar.

Skrevet

ja,jeg bestilte derifra på torsdag=)

Har du bestilt derfra?Fikk du noe bekreftelse på at den var sendt?tok det lang tid?

Skrevet

Vi bekreftelse på bestillingen så fort den var registrert og når de sendte den fikk jeg ett sporingsnummer slik at jeg hele tiden kunne følge med på hvor den var. Den fargen vi bestilte var ikke på lager, så det tok litt tid før den ble sendt, men det sto det informasjon om på siden med alle fargene, så vi visste hvor lenge vi måtte vente før de sendte den.

Skrevet

ok.takk for svar.Bestilte den sent på torsdag.Fikk bekreftelse på bestillingen,men ikke fått noe mer ennå.Men nå er det jo vært helg,så håpe det skjer noe i dag. Litt utålmodig ja...hehe,stod ihvertfall at de hadde den på lager.

Skrevet

hah..den er jo sendt...kom til masse utsendelsesboksen hehe...Fikk et nr og en link for å spore pakken.Men hvor skriver jeg inn nr hen?Er ikke så god i engelsk jeg:(

Skrevet

Mener det var en link jeg klikket på, til de som sender den. Bare kopier sendingsnummeret og lim det inn i en av rutene på forsenders nettside. Hvis det er flere rute kan du jo bare prøve alle :)

Skrevet

fikk den til,gikk inn på tollpost jeg(norsk)ååå da er den på vei=) jippi:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...