Gå til innhold

Når skal jeg ringe å få legetime?


Mammaaaaaa

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

mitt legekontor sa jeg kunne ha min første kontrolltime når jeg er 7-9 uker på vei..

er litt forskjellig fra legekontor til legekontor..

 

lykke til med spiren :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Jeg ringte fastlegen min da jeg satt med graviditetstesten hånda.. :0) Var nesten litt i gledessjokk. :0) Jeg spurte; "hva skjer nå a?," til legesekretæren, og hun gav meg time 20. des.hih. :0)

Er i dag 5+5 :0).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe;) Hadde jeg mest lyst til å gjøre også når jeg såg to streker på testen. Tror jeg ringer i morgen og får time så har jeg noe å glede meg til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei:)

Jeg ringte legen da jeg satt med den positive testen i hånda.....!

Jeg leverte urinprøve hos legen dagen etter bare for å få det bekreftet.......jeg måtte det bare!

Og jeg skal til legen for første gang nå på mandag....den 04.12....da er jeg 7+0.

Jeg er pr. i dag 6+3 dager på vei:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg ringte legen idag 5+0 og spurte når det var vanlig å få time jeg, rett og slett. Fikk beskjed om at jeg skulle ringe tilbake like over jul og komme inn når jeg nærmet meg 12.uke. Så det varierer veldig fra lege til lege egentlig. Skulle selvfølgelig bare ringe hvis jeg fikk noe problemer/plager.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Jeg ringte legen dagen etter jeg testet, fikk time dagen etter. Var veldig greit å få en liten sjekk.Fikk vaginal ul og fikk se hjerte slå. Er 6+5 i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...