Anonym bruker Skrevet 30. november 2006 #1 Skrevet 30. november 2006 skal på ultralyd neste uke pga høyt sf må, og lurer på om det er lett å se kjønnet nå??Er jo litt nyskjerrig, har nesten lyst å vite om det er gutt eller jente, lurte bare på om det er så tydelig at jeg kanskje ser det selv?????
godiva med 3 gull Skrevet 30. november 2006 #2 Skrevet 30. november 2006 Var akkurat på UL jeg (27+) og da så de enkelt at det var jente, men det gjorde de da jeg var for 4 uker siden også. Om ikke babyen skjuler seg alt for godt skal det være greit å se.
Flutili Skrevet 30. november 2006 #3 Skrevet 30. november 2006 da jeg var på ul i uke 20 så de lett hva det var:)
klar for #2 Skrevet 30. november 2006 #4 Skrevet 30. november 2006 Men er det slik at dersom man ikke vil vite det så er det ikke kjempesynlig liksom?? Jeg skal og på ul når jeg er 28+5, nest eonsdag, og vi vil ikke vite kjønnet...
mayaya Skrevet 30. november 2006 #5 Skrevet 30. november 2006 Vi skal på ny i ca uke 30 tror jeg, jeg håper å få en bekreftelse på kjønnet da, så jeg virkelig kan tro det :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå