kozegutt 06 med februarspire:) Skrevet 30. november 2006 #1 Del Skrevet 30. november 2006 ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 30. november 2006 #2 Del Skrevet 30. november 2006 Lite originalt å ta navn fra de bøkene. ALLE gjør det.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
<3 Vila & Lille <3 Skrevet 30. november 2006 #3 Del Skrevet 30. november 2006 http://www.niff.no/stamtre.htm Her er stamtreet fra Isfolket, men her finner du bare navnet på de som stammer direkte fra Tengel den Onde... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Doubichou Skrevet 30. november 2006 #4 Del Skrevet 30. november 2006 Nei, du maa ikke kalle opp etter den bokserien. Jeg mener, jeg slukte alle 47 boekene paa en sommer da jeg var i puberteten og syntes det var bra litteratur den gang, men blir ikke det litt harry med Sol Angelica f.eks? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Doubichou Skrevet 30. november 2006 #5 Del Skrevet 30. november 2006 ... hmmm, gikk inn paa linken over her etterpaa, og jeg maa jo aerlig innroemme at det er fine navn der ogsaa. Men ikke slike navn som: Ulvhedin, Ulvar, Vinga, Tancred osv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kozegutt 06 med februarspire:) Skrevet 1. desember 2006 Forfatter #6 Del Skrevet 1. desember 2006 Nei tenkte ikke og kalle opp derifra men har en sønn så heter Nataniel og da var det en så sa det var en helt i isfolket som heter så bare lurte jeg:) men va jo en del fine navn der.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2006 #7 Del Skrevet 1. desember 2006 Hei! Dersom du får tak i siste boka i serien så finner du hele slektstreet på begynnelsen av boka. Du er ikke den eneste som slukte de bøkene...:-) Jeg husker at i løpet av en helg klarte jeg å pløye gjennom 3 bøker, umulig å legge fra seg! Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ma-i Skrevet 1. desember 2006 #8 Del Skrevet 1. desember 2006 Du må huskea t dette er det faktisk en del som heter. Syns det er et fabelaktig navn jeg da. Harry? Vel Rebecca Juliette er mete harry syns jeg da.. Om du slår opp betydningen av navnet så er det riktig pent sammensatt da. Og faktisk passer det jo på de som heter det, men det er nå min mening da. Mange fine navn der,og man ser at navn som man kansje tenkte var nyere, faktisk har vært brukt lenge altså. Men så syns jeg at Hjartrud er fint også da:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2006 #9 Del Skrevet 1. desember 2006 Harry!!! Les litt skikkelig litteratur heller!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sistemannpåvei Skrevet 2. desember 2006 #10 Del Skrevet 2. desember 2006 Jeg bestemte meg for Tristan før jeg kom til boken om han. Jeg er akkurat begynt på 'fergemannen'. synes det er endel fine navn, men de kan jo liksomgodt bli funnet i en navnebok? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå