titt-84 Skrevet 30. november 2006 #1 Skrevet 30. november 2006 er 26+6 i dag... og har masse kynnere.. har vært i kontakt med lege og får tett oppfølging. men er det noen andre som har det sånn?
Pinklady og Amalie Skrevet 30. november 2006 #2 Skrevet 30. november 2006 Er 24+2 i dag. Har ganske mye kynnere,men ikke sann at jeg får oppfølging av lege. Det er i perioder med meg. en dag kan jeg ha dem regelmessig nestenhele dagen også kan det gånoen dager igjen før de kommer
titt-84 Skrevet 30. november 2006 Forfatter #3 Skrevet 30. november 2006 okey, jeg noen ganger regelmessige, men mest kommer dem til forskjellige tider, men hele dagen. ligger mye og slapper av , men dem kommer for det. får vel litt ekstra oppfølging fordi jeg blir så redd av dem, for dem er så kraftige noen av dem...tørr snart ikke gjøre noe, for dem kommer uansett hva jeg gjør...derrfor blir jeg veldig redd...hatt det sånn siden forrige søndag...ellers har jeg hatt en del føre det, og men ikke sånn som nå...men det er jo for at man skal trene opp lovmor til fødselen eller noe...men så skummelt æ... er dine vonde?
Pinklady og Amalie Skrevet 30. november 2006 #4 Skrevet 30. november 2006 Huff det høres ikke noe gøy ut! Mine er ikke vonde nå lenger. de var det før. Nå er de mest irriterende.Jeg får de også når jeg ligger eller sitter stille. Som regel så får jeg de aldri når jeg er i aktivitet. Jeg snakket med jordmor om det. og hun sa det var helt normalt, Det kunne være at de på en måte bygger seg opp etter at jeg har vært i aktivitet! Men det er jo ikke "sunt" og bekymre seg og være redd. Føler du at oppfølgingen du får er god nok? Du må ikke være redd for å mase på leger og jordmødre, det er jo derfor de er der. for å hjelpe deg når du trenger det!
titt-84 Skrevet 30. november 2006 Forfatter #5 Skrevet 30. november 2006 okey...er det derfor dem mange ganger kommer når man sitter... det er mye jeg ikke veit... men legen har merket at jeg er redd og jeg var hos henne på mandag og skal ringe i morgen og fortelle hvordan det går... så jeg føler at dem tar godt vare på meg etter at jeg har sotti og gråti og ho virkelig har sett hvor redd jeg er. driver og registerer alle kynnerene, for det er opp til over 30 hver dag....så jeg føler dem kommer fort...men det er vel postitvt at dem ikke kommer om natta hvis jeg ikke er oppe og tisser?.. tusen takk for fine svar:)
Pinklady og Amalie Skrevet 30. november 2006 #6 Skrevet 30. november 2006 Håper det ordner seg for deg!
titt-84 Skrevet 30. november 2006 Forfatter #7 Skrevet 30. november 2006 okey...er det derfor dem mange ganger kommer når man sitter... det er mye jeg ikke veit... men legen har merket at jeg er redd og jeg var hos henne på mandag og skal ringe i morgen og fortelle hvordan det går... så jeg føler at dem tar godt vare på meg etter at jeg har sotti og gråti og ho virkelig har sett hvor redd jeg er. driver og registerer alle kynnerene, for det er opp til over 30 hver dag....så jeg føler dem kommer fort...men det er vel postitvt at dem ikke kommer om natta hvis jeg ikke er oppe og tisser?.. tusen takk for fine svar:)
titt-84 Skrevet 30. november 2006 Forfatter #8 Skrevet 30. november 2006 oi.det ble skrevet to ganger...hmmz jaja.. jo takk:) lykke til videre du også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå