Gå til innhold

spm ang barnevogner og finn.no

Anbefalte innlegg

Skrevet

noen som har gode erfaringer med dette? tenker å kjøpe brukt vogn der,men er redd for å bli skuffet..

eks:

laang ventetid??

frakt??

betaling??

osv

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikkje kjøpt, men vi har også tenkt å kjøpe vogn der. Men vi kjem til å kjøpe vogn i Oslo så vi kan prøve og sjå den først, og evt berre ta den med oss dersom vi vil ha den. Når det gjeld frakt må du sannsynlegvis betale den sjølv.

Skrevet

Hei!

Jeg har både kjøpt og splgt vogn på Finn, og andre ting. Har aldri hatt problemer.

Dersom det er snakk om "litt penger" anbefaler jeg deg å benytte deg av betalingssystemet som finnes på Finn, det funger slik: Den som kjøper setter inn penger, når pengene er registrert hos "banken til Finn" sendes varen. Når varen er mottatt hel og pen, får selger pengene sine. På denne måten blir ingen lurt.

Er det mindre beløp har jeg stolt på selger, sendt sms om sending osv. Har gått fort og greit. Bli enige på forhånd om hvem som betaler porto!

Lykke til!

Skrevet

okei,..men hva vil lite beløp si?

har sett de ligger på rundt 3000 disse vognene,noen mindre også!

denne kontoen på finn har jeg ikke hørt om før..

tror du ikke vi bare kan avtale slikt på sms?

Skrevet

PayEx betalingsgraanti heter kontoen. Dvs at du som kjøper betaler inn pengene, varen blir sendt og du godkjenner at varen er i den som var avtalt før pengene utbetales til selger.

Smart og trygt for begge parter.

Jeg har kun solgt min vogn på finn. Kjøper ville se vognen først, noe jeg også vil anbefale. Bilder kan lyve og i tillegg kan du prøvekjøre, se på stoffet (se evt feil, skjolder) osv.

Lykke til!

Skrevet

ja skjønner det er lurt å se men hva om jeg ikke kan det da?

er ingen som selger her i nærheten,og orker ikke reise langt for å se på en vogn liksom..?

Skrevet

Har god erfaring med Payex, Finn's betalingsgaranti. Har solgt en bag der. Du som kjøper godkjenner ikke betalingen før du har godkjent varen, men du har på forhånd satt inn penger til Finn. Men godkjenner du ikke varen blir det ikke noe salg. Du slipper å bli lurt på denne måten.

Kjøper må nok som regel betale frakt hvis selger ikke er veldig grei og dere blir enige om det.

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...