ekte30 Skrevet 30. november 2006 #1 Del Skrevet 30. november 2006 Jeg har vært gravid tre ganger! Fjerde gangen nå. Alle gangene har jeg hatt blødning eller blodfarget utflod rundt uke 6-7/8. Det har gått bra alle gangene (gjenstår selvfølgelig å se nå da)! Grunnen til at jeg ikke har tre barn er en annen! Første gangen hadde jeg til og med styrtblødning med store klumper og takvise smerter (sterke rier) i uke 6/7. da jeg kom på ultralyd banket et hjertet og ingen tegn til blødning få timer etter! Sist gang hadde jeg det også lenger ut i svangerskapet, og da også friskt blod! Dette kom fra slimhinnene! Denne gangen (er ca. i uke 6/7 fikk jeg det for tre dager siden, og har det litt enda. Men på retur. Søsteren min hadde det også med jevne mellomrom hele svanger skapet første gangen. Alt gikk bra, bare hormonell påvirkning av slimhinnen som ga småblødninger! Forstår at folk bekymrer seg og spesielt de som har opplevd spontanabort, MA o.l, men, det kan altså gå bra! Det er som en annen skrev her om dagen hele 25% som har blødning tidlig i svangerskapet uten at det er noe feil! Men, som sagt jeg forstår at man er redd for å miste, det er jeg og det! Ville bare fortelle at med meg har iallefall alt gått bra!:0) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7297882-til-de-som-har-farget-utflod-eller-liten-bl%C3%B8dning0/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå