Gå til innhold

nå har jeg prøvd......

tess27 jonathan kom 23.12.06

Anbefalte innlegg

ALT for at det skal sje noe her,utenom sex.. for det vil ikke samboer.. han klager på at ungen ikke kommer men og prøve og hjelpe det GIDDER han ikke.. legen sa i dag at det kunne gjøre underverker,, men neida,,, hansyntes jeg er usexy så han klarer ikke...... akkuratt nå kunne jeg gravd han ned i hagen og kansje gitt han et sugerør og puste mellom...(litt brutalt) *ler* huff....

sitter og griner.. har så vondt oxo ble søknaden om keisersnitt avslått......

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7297608-n%C3%A5-har-jeg-pr%C3%B8vd/
Del på andre sider

Fortsetter under...

hvorfor har du søkt om ks??

har ikke fått med meg det jeg..

Kansje det er som når man prøver å bli gravid, når man prøver for hardt så går det ikke...

prøv å slappe helt av et par dager... men det er vel lettere sagt enn gjort...

Sa han det!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Gå ut og grav et hull i hagen du *smile*

Kanskje DET setter i gang ting... og hvis ikke kan du jo be mannen din sove der i natt:)))

Ikke sexy, så frekt....

Har du søkt om keisersnitt....??? Ikke fått med meg det jeg.... upssss..

Men hvorfor ville du ha det?? Hvis jeg kan spørre :)

søkte på KS for 3 uker siden.. har hatt noen episoder hvor jeg har hatt totalt fødselangst...har prøvd og fortrenge det,, men neida.. så fikk jeg da beskjeden i dag.. usj,, ja han har sagt det til meg ja... så vurderer og putte han i søppeldunken(de henter nemlig søppla i morgen) *ler* huff... han får jo pokker gjøre sitt for at jeg ikke skal ah vondt... skal liksom kun ha sex om han vil ha det... ikke det at han vil det nå da.. føles jo teit og måtte be om det.....

Ja, leste innlegget ditt litt lenger ned her nå.... om kontrollen din... Ikke godt med angst, du får prøve å fokusere på at vi alle skal igjennom det, og at det i de aller, aller fleste tilfeller går veeeldig bra:))

*ler* enig i at det er litt teit å tigge og be om sex... men,men... hva gjør man ikke:)))

Si at det trenger ikke vare så lenge, er jo i utgangspunktet sæden som er mest interresant:)))) hihihi....

Lykke til:)))

Annonse

Uffda - du får be ham komme på et urinprøveglass og så ta en engangssprøyte og få det inn :-)

Men fra spøk til revolver - det virker som om alle de som har fått før termin, er de som har stresset minst med å få fødselen i gang før tiden (mange av dem har jo nesten ikke vært aktive her inne i det hele tatt, synes det er bare "ukjente" nick som føder jeg) så det er kanskje lurt å ikke stresse så innmari med det - og helle slappe av og prøve å la kroppen jobbe i sitt eget tempo ?

Jeg tror at fødsler som er kunstig igangsatt har en tendens til å bli både voldsommere og lengre enn strengt tatt nødvendig....og hvis du i utgangspunktet er engstelig, så ønsker du vel ikke det ?

Du skal se babyen kommer når den (og ikke minst kroppen din!) er klar!

*trøsteklem*

hehe.. det stemmer.. men er liksom ikke så lett og slappe av når en har vondt for og gå, og når samboer sier sånt... føler liksom at jeg mååå tilbake til normalen for og få et "intimt" forhold her da... føler meg tilside satt og det er ikke særlig...

men takk for råd og tips:)

klemmer

Kan trøste deg med at det kommer en tid nå etterpå hvor DU ikke er det minste klar for sex (men han kanskje kommer til å tigge om det) og det er når du sitter der sår, med ømme melkesprengte pupper som lekker bare du tar av deg BHen og ikke minst trøtt som en strømpe!

HAN kommer til å se DEN baben - med kjempemugger - så da får du ta revansj ;-)

*ler* jeg har sagt til han at han får ikke sex på maaaaange uker etter fødsel.. jeg gidder ikke gi meg så lett, er han vrang og vrien skal jeg være det samme... han har jo hvert sånn i 2 mnd nå.. så jeg har litt og ta igjenn på hehe...

mannfolk er så rare.. trodde likosm det som telte var at en var glad i personen som den er ikke hvordan en så ut,,, men men ....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...