Gå til innhold

Mensmurringer vanlig når man stikker??

Anbefalte innlegg

Jeg er på stikkedag 9 i dag, og har mensmurringer!

Kan ikke huske jeg hadde det sist...

Har El-slim også, og det hadde jeg sist heldigvis...

Greit at NOE er som man husker det iallefall....

Noen andre som har murringer??

Fortsetter under...

Hei

Jeg er også på stikkedag 9, og har veldige mensmurringer. Har hatt det de siste dagene. Er til og med skikkelig "snopesyk", akkurat som før mens.Var til ul i dag, og lite har skjedd, så jeg må gå på sprøyter ivertfall til mandag da jeg skal på ny ul. Sist gikk jeg kun i 8 dager, men da med 300ie. Denne gangen har de redusert dosen til 225ie. Men siden lite hadde skjedd så økte de til 300ie i dag. Hun sa på ul at slimhinne var veldig bra, men dessverre lite med eggposter.Håper det i løpet av helgen eskalerer slik at de finner mange fine eggposer til mandag:)

Har du vært på ul ennå?

Ok, ble litt roligere nå!

Jeg skal på Ul i morra, går på 150iE Gonal-F, samme som sist.

Da hadde jeg mange eggposer, men måtte stikke 3 dager ekstra for at de skulle få vokse litt mere.

Blir spennende i morra....

Lykke til du også, håper en større dose gjør susen!!

Fikk du ut mange egg sist forresten?

Jeg fikk ut 13.

Fikk ut 10 stk sist, men ingen utviklet seg som de skulle etter uttak, dessverre. Derfor ville de minske dosen denne gangen,for at det skulle bli bedre kvalitet på eggene. Så vi får håpe det blir noe resulat over helgen.

Hun legen sa forresten i dag at det kunne variere veldig fra syklus til syklus, og siden jeg ikke har regelmessig mens ( ca bare 3-4 ganger pr år), må jeg alltid ta Provera samtidig som jeg begynner på spray, for at jeg i det hele tatt skal få mens. Så det er jo kunstig fremstilt alt som skjer i kroppen- Phu!

Lykke til i morgen, det blir spennende. Håper du har mange fine eggposer som utvikler seg godt! 13 egg var flott det da, ble mange befruktet sist?

Du skal se det blir fart på eggene når dosen økes!

12 av 13 egg ble befruktet sist, men kun 4 delte seg som de skulle...

Håper at eggene er bedre denne gangen, men man trenger jo strengt tatt bare 1 gullegg:-)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...