Gå til innhold

Glaade juul.. =)

Dingeling

Anbefalte innlegg

Heisann damer..

nå har jeg tatt juleferie,hvis jeg kan ordlegge meg slik.. var hos legen min tirsdag og han avskiltet dvs.sykemeldte meg 100 % på stedet. ingengrunn til å nekte der,nei..hehe!

men jeg må jo bare si at det var SKJØNT!

selv om det kommer til å bli ganske kjedelig å bare surre hjemme til februar.. får jo god tid til alle 7 slagene til jul..

godt å slippe nattevakter fremover og alt det fører med seg..for det har vært forferdelig slitsomt ,det må jeg innrømme.

håper at alt er bra med dere andre som ruger..

Fortsetter under...

Hei på deg!

Er i samme situasjon som deg; kommer sannsynligvis til å bli 100 % sykemeldt i morgen, da jeg skal på kontroll på Ullevål.

Er i uke 16, så jeg får enda flere måneder på meg til å "surre hjemme".... Blir sykemeldt så tidlig p.g.a. at jeg fikk morkakesvikt i forrige svangerskap, og datteren vår måtte tas med keisersnitt i uke 27.

Har lurt fælt på hva jeg skal gjøre i de månedene som går frem til fødsel (som forhåpentligvis blir en del senere enn sist) - har nok ikke noe problemer med å få tiden til å gå nå før jul, men gruer meg egentlig til å gå hjemme i januar/februar; mørkt og trist ute, hele bekjentskapskretsen jobber på dagtid, så det blir vel å få lest en bok eller tre, eller så kommer jeg sikkert fort inne i handlingen i de dårlige såpene som går på dagtid.... Har så smått tenkt å ta opp igjen noe jeg ikke har gjort på 15 - 20 år; strikking!

Da kan både 3-åringen og nykommeren kanskje få seg en lusekofte før vinteren er over: )

Eller så får vi slå i hjel hverandres tid her inne: )

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...