♥ Piadi m/2 nydelige jenter♥ Skrevet 11. desember 2006 #101 Skrevet 11. desember 2006 Fikk jeg innlegg nr. 100 nå tro ?
ღLitjpia24 is hurtingღ Skrevet 11. desember 2006 #102 Skrevet 11. desember 2006 Pia: Ja hadde fri idag gitt. Kjempe deilig det! Er veldig mye sliten for tiden. Jobben i barnehagen og SFO er fortsatt veldig grei, men begynner å merke at jeg har litt lyst til å finne meg noe annet å holde på med. Men skal nok holde ut en liten stund til. Søker på nye jobber, men er ikke sånn skikkelig på jakt etter en ny jobb. Venter uansett på å få en jobb som massør på klinikken til ei venninne av familien min. Jeg skal nå prøve på akupunktur igjen for å se om det kan hjelpe på de ustabile syklusene mine. Og om det også vil hjelpe mot det faktum at jeg er kjempe sliten for tiden. Jeg og sambo kommer nå til å vente et par måneder ekstra før vi begynner med å prøve. Glemte forresten å si at jeg må ha fått en ny samboer, for den gamle samboeren min var ikke villig til å jobbe med forholdet vårt. Men den nye er skikkelig fokusert på at vi skal ha det godt sammen. Hmmm?!? *lol* Jeg har endelig blitt ferdig med julegavene. ENDELIG!!!!! Jeg er bare såååå HAPPY for det da. Så nå kan jeg virkelig sette igang prossesen med å stelle istand 30 års party for sambo i midten av Januar. Selv så blir jeg 25 år i Februar, men har faktisk ingen planer om å ha noen fest. Men det hadde vært litt morro å tatt en iten feiring med BIM gjengen da. *tihi* Ja ja... Den tid, den sorg eller glede? Nå skal jeg bli med sambo på IKEA- Vi skal ordne med litt stæsj til stua her. Må få gjort unna slikt før imorgen. For da reiser han bort IGJEN! *dån* Blir borte resten av uka. Ja ja... Slik er nå detta livet mitt da.
♥ Piadi m/2 nydelige jenter♥ Skrevet 11. desember 2006 #103 Skrevet 11. desember 2006 Litjpia: Jeg er gjerne med å feirer deg i februar : ) Hvorfor skal dere vente lengre med å prøve ? Vi skulle også vært en tur på ikea.. Mayken : Nå er det lenge siden jeg har sett deg her.. Har du kommet deg ordentlig etter fødselen ? Håper du blir med på treff på torsdag.. Har jo ikke fått sett Ina enda : )!
ღLitjpia24 is hurtingღ Skrevet 11. desember 2006 #104 Skrevet 11. desember 2006 Pia: For det første så er det utrolig mye som skjer de neste par månedene. Også anbefalte akupunktøren meg å legge prøvingen på hylla et par måneder. Gjør meg egentlig ingenting med tanke på alt som skal skje de nærmeste månedene. Vi begynner nok med prøvingen i Februar.
♥ Piadi m/2 nydelige jenter♥ Skrevet 11. desember 2006 #105 Skrevet 11. desember 2006 Ja men det er jo bare 1 mnd etter det dere hadde tenkt uansett
Thea og Erle Skrevet 11. desember 2006 #106 Skrevet 11. desember 2006 Må jo innom å se hvordan det står til med dere alle. Merker nok at det nærmer seg flere fødsler og jul samt at flere har fått babiser siden det ikke så stor aktivitet her inne. For min del er det jo en del å gjøre med 3 barn samt at det har vært 30 års bursdag for min søster og er det til helgen også. Så kommer jo jula. Jeg som hadde så lyst til å dra på treff til torsdag. Kan jo ikke da jeg må levere barna i tønsberg- skal jo til Oslo på fradag. Dersom det er noen som kan dra på et lite eller stort treff uka deretter hadde det vært gøy. I april jenter så må dere spare penger slik at vi kan dra på litt shopping i Oslo. Shoppe til oss selv og barna. Koser meg med handball EM om dagen. Så spennende det bli nå med jentene. Jo i helgen på lørdeg var vi på indisk i Oslo. Støtte da på Morten Abel. Hadde tenkt å spørre hvor jeg kjente han fra da han åpnet døren til toalettet for meg. Var sikker på at jeg hadde sett han før. Kom heldighvis på at det var Morten Abel. Hadde jo ikke tenkt å møte på kjendiser og var derfor sikker på at det måtte være en bekjent. Snakk om å være dust a. Den helgen var så deilig. Fikk mannen min til å hjelpe med julerent for så å reise på døsgod mat i Oslo og leie 3 bra filmer, slenge seg i sofaen og sove lenge uten å ha barn i huset. Ikke ofte men deilig. Skikkelig romantisk var det også Gleder meg til å treffe dere som nylig har født snart samt alle dere andre også.
Thea og Erle Skrevet 12. desember 2006 #107 Skrevet 12. desember 2006 Ja da er Hebbie i gang med å få ut Fredrik. Hun hadde 2 cm sist jeg fikk mld. Ble lagt inn i går kveld. Gjett om vi gleder oss. Hun virker å være i godt humør, men det er hun jo alltid. Heia Hebbie!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
2nj♥ Skrevet 12. desember 2006 #108 Skrevet 12. desember 2006 God morgen. Dagene bare flyr jo...... Lillegullet er blitt 12 dager allerede. Men han har hatt litt vondt i magen sin de siste dagene, så nå har mor sluttet med løk og sjokolade for å se om det hjelper (sjokolade er et kjempeoffer.....). Men han er jo bare så snill og skjønn da Hebbie: Blir det 12. eller en luciagutt på deg mon tro??? Heia-heia.... Jeg er nok med på treff i neste uke, og også på aprilshopping......-må bare bli kvitt alle disse overflødige kiloene til da, så er jeg KLAR! Nei, får vaske litt her hjemme nå tror jeg.... ser jo ikke ut jo!
♥ Piadi m/2 nydelige jenter♥ Skrevet 12. desember 2006 #109 Skrevet 12. desember 2006 Jeg er med Thea på shopping i april.. Var det virkelig april vi ble enige om ja.. hehe.. Klarer vi det tro ?? : ) Har 10 kg å kvitte meg med først, men det går nok bra.. *kremt* : ) Er så spent på hvordan alle ser ut uten mager.. Lenge siden jeg har sett det ja ! : ) I dag skal vi på Ikea en tur.. Det blir bra = ) Lenge siden sist og da var jeg jo høygravid med full bekkenløsning, fikk ikke gjort noe av det jeg ville.. Tro om det er mye folk der i førjulstiden.. hmm.. Noen som vet ?
2nj♥ Skrevet 12. desember 2006 #110 Skrevet 12. desember 2006 Var der i forrige uke, men det var på dagtid og da var det ikke spesielt mye folk. -Men vil tro det er litt mer trykk på ettermiddagene! Masse sunne treff og trilleturer så greier vi nok å bli kvitt nok kilo til at shopping er gøy. (Ikke gøy slik jeg ser ut nå nemlig!!!) Så spent på hvordan det går med Hebbie på føden jeg.....
♥ Piadi m/2 nydelige jenter♥ Skrevet 12. desember 2006 #111 Skrevet 12. desember 2006 Jeg også.. GO HEBBIE GO HEBBIE GOOOOOO HEBBIE = ) Ja er sikkert flere på ettermiddagene.. Vi må nok ha noen trilletreff ja.. Skal ikke vi være med på håndballturnering i februar kanskje ?
2nj♥ Skrevet 12. desember 2006 #112 Skrevet 12. desember 2006 Kanskje vi kan ta et babykinotreff over nyttår???? Var noen ganger på kino med Trym og det var så kos, og en fin mulighet til å få sett en film på kino. Gleder meg til jul jeg nå. Hjem til mamma og pappa og masse god mat!!! Men spørs om jeg må droppe kålrabistappe om Truls fortsetter å ha vondt i magen, stakkars liten.
♥ Piadi m/2 nydelige jenter♥ Skrevet 12. desember 2006 #113 Skrevet 12. desember 2006 Kålrabistabbe.. Nam nam = ) Ja jeg spiser så kjedelig om dagene.. Men snuppa slipper å ha vondt i magen i alle fall. Drikker litt brus på lørdager og da raper hun som en sjømann om natta : ) Aner ikke hvordan hun tåler ting, har liksom ikke orket å teste det ut så mye. Og pappaen har allergier så da kan man regne med at hun ikke tåler alt hun heller.. Blir bedre jo større dem blir : ) Heldig du 2nj som skal være sammen med familien din i jula, vi får besøk av sambo sin familie.. Mamman og broren i alle fall. Og selv om de er hyggelig liker man jo best å være sammen med sin egen familie !
2nj♥ Skrevet 13. desember 2006 #114 Skrevet 13. desember 2006 Hebbie: Gratulerer så mye med lille Fredrik som kom i natt. En liten luciagutt på deg da Kos dere masse. Vi gleder oss til å hilse på Truls sin lille kamerat Truls var forøvrig våken fra 04-06 idag......fatter ikke hvorfor det? Skjønner han ikke at det er natt og at mamma og pappa er trøtte??? Men så skjønn da. Håper bare det var et engangstilfelle!!! Skal snart gå en tur inn til sentrum, og se om vi får svidd av litt penger.... Fikk jo mindre lønn enn jeg hadde trodd da, så er ikke så mye å svi av, men.... Hmmm....får vel ta en ringerunde og finne ut av det. Ble jo "lovet" det samme i denne permisjonen som sist. Piadi: Ja, det er best å være med SIN familie, få det slik som man er vant til og mammas mat er jo best!!! Hva spiser du når du spiser kjedelig? Jeg har så dårlig fantasi på middag spesielt og nå må jeg jo passe på at det er kjedelig nok til at Truls ikke får vondt i magen også.... -Men det er verdt det da, får det er utrolig slitsomt med en kolikkbaby....og ikke minst vondt for han stakkars.
♥ Piadi m/2 nydelige jenter♥ Skrevet 13. desember 2006 #115 Skrevet 13. desember 2006 Vi har fått ny tråd : ) Svarer der jeg !
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå