ღLitjpia24 is hurtingღ Skrevet 8. desember 2006 #76 Skrevet 8. desember 2006 Jo var litt rar den babycompen min ja. Stemmer det! Synd å høre om mannen din da. Men kunne du ikke søkt på Rikshospitalet om å få være forsøks kanin på IVM? Den er mer eller mindre hormonfri. Kanskje det hadde vært noe for deg? Da hadde du i det minste sluppet alle disse hormonene. Sjekk her står det masse om det. www.medicult.dk
Gjest Skrevet 8. desember 2006 #77 Skrevet 8. desember 2006 takker...hebbie vist du skulle føde når jeg er borte i helga så lykke til..uff i dag hdde vi en fin dag barnefri nå og dro på smart club...spiste masse is og koste oss og tittet der..kom tilbake til bilen tror du ikke en dritt hadde parkert så jeg ikke kom inn på siden min.så måtte jeg kltre over fra den andre siden m det bekkenet mitt.slo hodet i speilet og vet dere hva jeg beg å gråte sambo trøstet meg og jeg synesw jeg var så teit..uff a meg jævla drittfolk som parkerer sånn tenker de ikke at folk kan vere større...arg
Chiquita Bananas Skrevet 8. desember 2006 #78 Skrevet 8. desember 2006 Hahaha....du skulle hatt en av mine lapper som jeg har liggende i bilen. Er bilde av mikke mus som viser fingeren og det står : Takk skal du faen meg ha for å ha parkert så nærme bilen min. Neste gang - legg igjen en boksåpner så jeg kan få ut bilen. Slike folk som deg burde ta bussen !!! (Noe slikt står det). Var en dust med en nyere Mercedes som tok opp to parkeringsplasser og dette irriterete meg så jeg skrev en særdeles stygg lapp til eieren om hva jeg synes om den dårlige parkeringen. Så alltid ha papir og penn i bilen....... Håper jeg føder i helga da ) Håper bekkenet ditt har blitt bedre - anbefaler på det varmeste akupunktur !! Jeg har gjort det og blitt veldig mye bedre....Gi beskjed om du vil ha nr til akupunktøren....Hun er dritflink !!! 300 kr pr. behandling og hun holder til på Åmot og i Drammen.
Gjest Skrevet 8. desember 2006 #79 Skrevet 8. desember 2006 hvor har du fått tak i de lappene da,ja hadde tent å skrive en lapp på ruta til den bilen men var så sliten og ville hjem...jeg var så sinna at jeg håpet de kom sånn at jeg kunne sagt hva jeg mente ....jordmora mente jeg har noen nerver i klem oxo i bekkenet så er ikke bare bekken løsninga her...fått nr til naprapat el no sånt..kan jo få nr av deg senere for kan jo hende dette ikke virker da..noen ganger er jeg fin oxo plutselig så klikker det helt der...skjønner ikke no jeg he he..blir det no treff snart el hvordan er det....
Gjest Skrevet 8. desember 2006 #80 Skrevet 8. desember 2006 Øøøi, ikke onsdag a, da kan jeg jo ikke! (tror jeg da, kommer an på når... helst tidlig...) Bli med på torsdag alle sammen! *mase mase*
lana<3 Skrevet 9. desember 2006 #81 Skrevet 9. desember 2006 Heia jenter...mye som skjer her...hvordan er formen på deg " snart fødende Hebbie? Her har vi det kjempetravelt og jeg er blitt syk med feber og halsbetennelse to dager etter jeg sluttet på forrige penicillinkur...begynner å vurdere om jeg skal skifte lege, denne her dustelegen kan jo ingenting...så imorgen bærer d tilbake og få ny kur...hmmmm... Vi har også flyttet til vår nye leilighet, endelig...er så driiiiitalei av å leie leilighet, huseieren er bare så grusomt vrang at det er helt utrolig, endelig vårt og kun vårt eget sted, vi har vært på IKEA og Lefdal og shoppet litt idag, hmmmm...ble tomt i lommene gitt... Vesla har for alvor begynt å teste ut stemmen sin igår...og nå er hun 2 mnd 5 dager...hun skriker ut...aaaaaa-booooooo...aaaaaaaaaa-booooooo i varierende styrke dagen lang, tilogmed når hun skulle legge seg idag hadde skiftet ut sutringen med aaa-booo....vi satt inne i stua og hørte på henne og hun er jo bare såååååååå søøøt med aa-boen sin...hi ih i....kjenner dere til den lyden??Tidligere var det errrrøøøø og aaagyyyyyy....men det sier hun ikke lenger... Piadi: Ja vi har bc hund med innblanda mix...men han ser ut som border collie og oppfører seg som bc...både på godt og på vondt, han er utrolig sensitiv, men derfor er han også utrolig lett å lære ting også av seg selv slik som å åpne døren, han bare åpner døra og venter at vi skal bli med han ut, men seff er det noe spennende utenfor slik som en annen hund, ja da venter han ikke på oss da er det ut og tøffe seg for småhundene for de store er han livredd, og han kommer da tuslende med halen mellom beina når st.bernhard hunden i gata har "kjeftet" på han...hi hi... Angående snutebåndet så gikk Gizmo rundt som en villhest de første månedene han også, hoppet og spratt bortover og oppførte seg akkurat slik hestene er når de prøver å riste seg fri i tillegg til at han begravde hodet i labbene og prøvde å dra det av og gnidde seg inntil alle trær og steiner...når det gjelder døråpningen til Gizmo så valgte vi skyvedører i den nye leiligheten så nå blir det vanskeligere for han å opp dørene nå iallefall..
lana<3 Skrevet 9. desember 2006 #82 Skrevet 9. desember 2006 Ps.Nye Mercedes og Bmw eiere er som oftest middelaldrende, sure, grinete, damer og menn som ikke har peiling på verken parkering eller kjøring og vi hadde en episode med en mercedes eier sist uke når jeg var på apoteket. Jeg gikk inn og hentet medisinene mine og samboer parkerte på handikap parkeringen, HAN hadde glemt kortet hjemme men tenkte at siden det var to plasser gikk det sikker greit, jeg går jo som sagt som en snegle bortover hihi med det vonde bekkenet mitt... mens jeg er inne og henter medisinene kommer det en mercedes som med to grinebitere i 60-70 årene som absolutt skal ha min samboers plass og spør etter kortet, som han seff har GLEMT hjemme...(disse her mennene altså) ble mye fram og tilbake men som den hissige spanjol han er måtte han krangle litt med dem før han satte motoren igang og flyttet bilen 3 meter framover til den neste handikapparkeringen... daaaaaa at det går an, to plasser på siden av hverandre og de skulle absolutt ha den som han sto på tiltross for at det var 2 plasser...og vi hadde jo bare glemt kortet...nei mercedeser og bmw er passer jeg meg for i trafikken de kan sjelden trafikkregler og inneholder vanligvis noen seriøse gamle skrukkete sinnatagger
♥ Piadi m/2 nydelige jenter♥ Skrevet 9. desember 2006 #83 Skrevet 9. desember 2006 Skal vi ha treff på onsdag Hebbie ? Har bare fått med meg julegrøttreffet på torsdag : ) Bare her det er ekkel tåke ? Er deprimerende !! lailaelin : vår hund er også blanding, men oppfører seg akkurat som en vanlig border collie. Hun skulle nok bodd på gård med sauer eller noe..! Hun trenger så utrolig mye oppmerksomhet og energi fra oss. Man får jo dårlig samvittighet om man ikke klarer å tilfredsstille behovene til dyrene.. Har vurdert å omplassere henne, men man har jo ingen garanti for at hun får det bedre der hun kommer. Og dessuten er vi jo sykt glad i henne da !! = ) Tror jeg og storesnuppa skal lage pepperkaker senere i dag = ) Elsker lukta av pepperkaker i huset
Chiquita Bananas Skrevet 9. desember 2006 #84 Skrevet 9. desember 2006 Gratulerer med leilighet Laila !! Visste ikke at du hadde fått det - hvor er det hen ? Så kjekt å få sin egen plass og ikke ha huseiere å forholde seg til. Du får ønske deg masse fint til jul så du sparer noe penger ;o) Her er det mye som skjer - har fått masse menssmerter, stikkinger i magen, vondt i ryggen under kynnere som er både oppe og nede på magen, litt slim. Så jeg håper noe skjer snart.... Piadi - jeg spurte bare MaybeMe om hun ville treffes og det passer på onsdag. Men tenkte kanskje du og noen andre ville treffes - det blir på formiddagen siden hun skal på jobb på ettermiddagen. Vil jo så gjerne se babyen din - og kanskje 2nj også kommer og viser frem Truls. Og selvfølgelig de andre jentene med babyer... Men blir det som jeg ønsker - så ligger jeg på sykehuset eller har vært på sykehuset for et viktig ærend ;o) hehehe.....
lana<3 Skrevet 10. desember 2006 #85 Skrevet 10. desember 2006 Så spennende Hebbie...kan jo like godt skje idag at fredrik vil ut...noen er snille og greie med mammene sine helt til den dagen de vil ut...slik var min søster...bom så kom riene og like etter min søster..travel hun... Er litt sur idag, gubben skulle være her i stuen og holde meg med selskap mens jeg gjorde de siste tingene for kvelden...han skulle bare inn på soverommet og hente no..det varte og det rakk og jeg gikk inn og fant han under dyna med et blad...jeg studerer norsk sa han..ja ja sikker det sa jeg...jeg gikk ut og kom tilbake to min etterpå...da snorksov han...nå står tven på full guffeni stuen...og alle lys på...og dataen durer som bare det....og jeg skal gå og legge meg uten å slokke et lys, skru av tv eller data....bare mååå hevne meg he he... Nå kan han bare angre seg på at han la seg....god natt dere jenter....skal se om jeg kan finne på no mer hekkan...
Chiquita Bananas Skrevet 10. desember 2006 #86 Skrevet 10. desember 2006 Går dårlig denne tråden - var inne på side 2 og det er bare meg og Lailaelin som har holdt den oppe. Fant du på noe mer Laila ?? Sa han noe da han sto opp og så alt sto på for full guffe ? Har endelig fått barnemadrass i hus så nå kan jeg få barnesengen ferdig )
Gjest Skrevet 10. desember 2006 #87 Skrevet 10. desember 2006 Er her inn og leser men skriver ikke liksom.. Hakke så mye å si om dagen jeg:) Bare mase om julegrøtbord:p Har vært hos kusina mi i dag på julegløgg... Usj, vestkantstroll ass! Blir småkvalm av de fleste med unntak av den som har mest penger av dem, nemlig kusina mi... Hun er faktisk veldig ålreit. De andre bare bor på vestkanten uten de helt store finansene og fnyser på nesa av meg som er DRAMMENSER... Ahrg, dustehuer.
2nj♥ Skrevet 10. desember 2006 #88 Skrevet 10. desember 2006 Nå må du føde snart Hebbie.....Truls vil ikke være eneste hane i høneflokken Ellers går det så bra med oss. Slitsomt med to små, men det går igrunn overraskende bra. Skal ha mannen hjemme ei uke til, og det skal nytes.....-blir betraktelig mer slit når han begynner på jobb igjen ja. Gruer meg litt. Tillab: Er det plass til vogner inne på Spiralen eller? Spist indisk både igår og idag.....nam-nam Men Truls er ikke så begeistret for alt jeg trykker i meg merker jeg....hatt litt vondt i magen noen kvelder.
Thea og Erle Skrevet 10. desember 2006 #89 Skrevet 10. desember 2006 Tia flyr nå mot jul jenter. Vært på fest på fredag- ble masse vin og bare gøy.Var på indisk i Oslo i går og hadde barnefri til i dag fra alle gullungene. Der holdt jeg på å drite meg ut for Morten Abel. Forteller mer snere. Mannen maser og er klar for film.
Gjest Skrevet 10. desember 2006 #90 Skrevet 10. desember 2006 2nj, er god plass der til vogner:) Sier bare fra jeg, vi pleier jo å få plass til dansegulv på julebordene og bryllupene,så noen barnevogner skulle ikke være vanskelig:)
lana<3 Skrevet 11. desember 2006 #91 Skrevet 11. desember 2006 Heia igjen dere...hva er du sier Hebbie...tråden var helt på side 2..det er jo trist...hva er det som opptar dere for tiden jenter??? drømte i natt at venninnene mine var gravide igjen og ingen hadde fortalt meg det...vi har alle avtalt å bli sånn noenlunde gravide på samme tid neste gang alle sammen...så vi har babyer fra 0 mnd til 1 år og et par prøvere...husker jeg følte meg utenfor i drømmen...begynner jeg å bli verpesjuk igjen eller??!!! Letizia er jo bare to mnd jo....noen av dere andre som kjenner dere igjen?? Har lest litt på trådene her inne på BIM i det siste og misunner rett og slett de gravide...må ha løsna en skrue i mitt hode VIRKELIG for når jeg var gravid kunne jeg ikke få ungen fort nok ut og idag tok jeg meg i å stirre på gravide mager på KVADRAT...fatter ingenting jeg...svangerskap er jo så vondt jo...er som å ha spysyka, isjas og migrene konstant i 9 mnd med litt sånn kom og gå flunsa... I dag kjøpte jeg meg klær iallefall, rettere sagt bukse...brukte sikkert 5 min på kjøpet..rett inn og grabbe første bukse og hive den på...kan ikke fordra å handle klær...en mer slafsete person som meg i klesveien for tiden skal du lete lenge etter...veide meg også idag for ble sjokkert over at buksa faktisk passa...jeg har gått ned helt sykt mye og veier mindre nå enn før jeg ble gravid...når jeg var høygravid veide jeg 16 kilo mer enn nå...tok av 7 kilo på barsel...og resten har gått vekk nå disse to mnd..har bare ikke lagt merke til det siden kropp og klær er det siste jeg tenker på for tiden..... anyway...får suse videre her i huset, må bli ferdig med denne flyttingen og klarer ikke sove for jeg har tusen ting å gjøre....
lana<3 Skrevet 11. desember 2006 #92 Skrevet 11. desember 2006 Tillab: Du må se til å skrive no her inne...det er jo jeg som skal lese og du som skal skrive...pleier jo å være slik....he he? Tror jeg har spurt om dette før til deg, men er ikke sikker...Har du sett noe til uglemamma her inne i det siste? Ser aldri innlegg fra henne lenger:( Hvordan går det med ammingen din?? Måtte du avslutte eller fant du en løsning??
Chiquita Bananas Skrevet 11. desember 2006 #93 Skrevet 11. desember 2006 Stakkars deg Lailaelin...du er i ammetåke. Har heeeelt glemt ut alle plagene dine du ;o) Vil du ha en påminnelse i ny og ne ?? hehehe..... Så heldig du er som har gått ned så masse - jeg har en god del å ta av så jeg håper at jeg går ned masse. Hadde jo for mye før jeg ble gravid så det er en laaaaang vei ned !! Hva skjer'a jenter ?? Er bare meg og Lailaelin her inne jo...vi føler oss veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeldig ensomme... noe jeg kan lokke med ? kake ? vin ? dildoparty ?
ღLitjpia24 is hurtingღ Skrevet 11. desember 2006 #94 Skrevet 11. desember 2006 Er her jeg.... Tenkte jeg bare skulle titte innom og sjekke om det var noen andre her jeg. Har egentlig ingenting å skrive om da.
Gjest Skrevet 11. desember 2006 #95 Skrevet 11. desember 2006 hørte jeg kake he he..uff nå har jeg spist masse i går og lørdag hvert på besøk hos et vennepar og sikkert lagt på meg 5 kg he he.. beg å få halsbrann har jeg oxo...men det er bedre en å vere kvalm.du har ikke født enda da hebbie...nå går det fort til jul hvordan skal jeg rekke alt nå da... hmmm
♥ Piadi m/2 nydelige jenter♥ Skrevet 11. desember 2006 #96 Skrevet 11. desember 2006 Jeg og Nathalie er her også Hun ligger i armkroken og koser seg ! Hebbie: Når skal vi møtes på onsdag og hvor ?? Jeg er med som du sikkert skjønner Snart jul ja.. Tiden går rasende fort !! Nå skal snuppa få pupp : )
♥ Piadi m/2 nydelige jenter♥ Skrevet 11. desember 2006 #97 Skrevet 11. desember 2006 hehe... Nå sover hun søtt. Var ikke sulten likevel, bare trøtt Jeg gikk opp 26 kg i svangerskapet og nå er 15kg borte ; ) Men resten sitter litt bedre !! hehe.. Litt deilig å gå ned 10 kg på 4 dager som jeg gjorde.. Hadde helt sykt mye vann i kroppen ! Og en stor baby da : ) Litjpia : Har du fri fra jobb i dag ? Går det bra i Barnehagen ? Har litt lyst til å bli gravid jeg også om noen mnd... MEN, skal få meg jobb og jobbe noen måneder før jeg blir gravid neste gang.. Kjekt å ha penger å shoppe for når man går hjemme : ) Så om 2 år tenker jeg at jeg kanskje vurderer å bli gravid igjen ! Dessuten har jeg gledet meg i 4 mnd til å shoppe sko og passe dem.. Og nå er vannet borte så da kan jeg det.. = ) Også skal jeg nyte lillesnuppa like mye som jeg nøt storesnuppa.. Det kan jeg ikke om jeg får ny baby når hun er så lita ! Og da var jeg enig med meg selv.. = ) hehe..
Chiquita Bananas Skrevet 11. desember 2006 #98 Skrevet 11. desember 2006 Godt å høre at det er flere som har gått opp masse - jeg er godt over 20 kg nå jeg ihvertfall....hehehe... Må holde onsdagen på vent siden jeg har blitt dårligere med astmaen og bekkenplagene - får sende melding frem til da ang. det. Må stikke...
2nj♥ Skrevet 11. desember 2006 #99 Skrevet 11. desember 2006 Er her innimellom og kikker jeg også...... de kiloene.... Jeg gikk opp masse og har vel nærmere 30 igjen før jeg er der jeg vil være Nei, nå kommer storegullet hjem fra barnehagen. Go-gutten til mamma. Håper det er flere som skal på julegrøtbord på torsdag.
♥ Piadi m/2 nydelige jenter♥ Skrevet 11. desember 2006 #100 Skrevet 11. desember 2006 Jeg skal på treff på torsdag : )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå