Chiquita Bananas Skrevet 3. desember 2006 #26 Skrevet 3. desember 2006 Har funnet ut at alle som har prøvd ut disse triksene er enten på overtid eller vet dem er moden - jeg er hverken noen av delene så jeg tror jeg lar ting ligge. Er så kvalm og vond i hodet og magen og er veldig bekymret for babyen. Vet ikke om det er farlig å ta 3 store spiseskjeer med kanel - brant bra i magen og munnen da. Jeg får prøve ut noen triks når jeg er veldig nærme termin eller vet jeg er moden. Uff da - høres ikke kult ut at du har fått deg et vedheng ;o) hehehe.... Skikkelig mammadalt som skal være bokstavelig i nærheten av mammaen sin ;o) Håper hun slapper litt mer av snart så du kan gjøre andre ting enn å bare bære på henne eller ha henne på magen så du ikke får gjort noe.
Gjest Skrevet 4. desember 2006 #27 Skrevet 4. desember 2006 uff nå gruer jeg meg veldig halv to i dag er jeg på riksen,da får jeg vite mer om babyen våres...sovet kjempe dårlig i natt ,drar sånn tolv hjemmantefra så jenter kryss fingrene for meg ver så snill...
2nj♥ Skrevet 4. desember 2006 #28 Skrevet 4. desember 2006 Ja, det beste tipset Hebbie, er nok å glemme alt om tips og kjerringråd og slappe av og tenke at det skjer når det skjer. Tror kroppen holder igjen om man stresser med det, så å ta det EASY er nok tingen
Chiquita Bananas Skrevet 4. desember 2006 #29 Skrevet 4. desember 2006 Akupunktøren jeg går til er veldig flink - alt hun har satt på meg som er mer fysisk virkning har funket. Så jeg krysser fingrene for at det hjelper og kanskje setter i gang fødselen senest termindato, men jeg skulle ha begynt i uke 35 og ikke 38 som jeg gjorde. Turde jo ikke siden JM sa at jeg ikke måtte finne på noe slikt før uke 38. Er nok mye i det du sier der 2nj - jo mer jeg stresser jo mer setter kanskje kroppen seg i motverge ;o) Hadde tenkt å legge meg til å sove nå siden jeg sov så dårlig i natt, men jeg ønsker deg lykke til ihvertfall Nanna.... Theaokt - blir det noe julekos hos deg denne uka eller ?
♥ Piadi m/2 nydelige jenter♥ Skrevet 4. desember 2006 #30 Skrevet 4. desember 2006 God morgen jenter : ) Når det gjelder å ikke stresse hebbie... så har jeg en "litt" annen erfaring, gikk 17 dager over ULdatoen.. Og jeg var IKKE ivrig på å føde !! Litjpia: Trodde ikke dere var prøvere ennå... eller ? ; ) Nanna: Jeg krysser fingrene for at det ikke er noe mer som er galt med gutten din XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX ! Jeg kan snart sitte normalt igjen =) Men slenger meg ikke ned i sofaen for å si det sånn ! hihi.. Men det er like mye pga hemoridene som pga stingene.. ! Bekkenet er litt bedre og brystvortene er ikke SÅ såre lenger.. Jeg har verdens to nydeligste jenter og snart er det jul... Livet er herlig dere = )
♥ Piadi m/2 nydelige jenter♥ Skrevet 4. desember 2006 #31 Skrevet 4. desember 2006 Fortelle meg... Hva har skjedd med innlegget mitt nedfor her ?Halve setningene mangler jo !!
♥ Piadi m/2 nydelige jenter♥ Skrevet 4. desember 2006 #32 Skrevet 4. desember 2006 Hvordan har det gått i dag ? Er så spent på om alt er bra !
Chiquita Bananas Skrevet 4. desember 2006 #33 Skrevet 4. desember 2006 Sparer du på setningene ;op hahahaha.......Vet ikke hva som har skjedd hos deg. Når skal vi få jenta di Piadi ?? Så Theaokt i full trottle bortover sandesletta da jeg var på vei til drammen for en fysiotime, har ikke hørt noe mer om julekos - men der hadde det vært greit å få sett henne. Lite liv i dag ihvertfall - etterhvert som babyene plumper ut så forsvinner jentene en etter en...hmmmmm.......kanskej forsvinner også. Er vel så mye styr med babyen da. Ihvertfall i juletida da skjer det jo masse....
♥ Piadi m/2 nydelige jenter♥ Skrevet 4. desember 2006 #34 Skrevet 4. desember 2006 Du kan ikke få jenta mi !! : ) Ja det er kos hos Thea...! Har ikke lyst til å flytte over til dib, har hørt at det er så mye krangling og greier der.. De har til og med egen krangleside Ja det skjer en del i førjulstida : ) Men må få til treff for det !
Chiquita Bananas Skrevet 4. desember 2006 #35 Skrevet 4. desember 2006 hahahaaha.....beklager Piadi !! Håper du ikke satt og drakk eller spiste noe som du satte i halsen da du leste den makabre setningen min... Mente jo å få se jenta di..hehehe... Du får henge her inne til jeg har fått ut min baby da - så kan jeg stikke inn der og krangle litt... Mangler ihvertfall ikke på tåteflasker i huset !! Bra jeg ikke kjøpte inn en eneste. Fikk en pakke fra USA i dag og der var det 7 Avent flasker med ekstra tupper til, 3 Playtex flasker med bøy i enden og har allerede fått 6 stk flasker fra før av. Så nå er det 16 flasker... Og jeg som hadde tenkt å amme...Fikk noen kule steriliserte fryseposer til morsmelken som man kan skrive på og en veldig grei beholder til våtservietter og brystpumpa som jeg bestilte. Har allerede fått masse dilldall fra henne tidligere. Er farlig å nevne noe til henne - da får jeg en svææær ladning ;o) Håper Theaokt har tid til et treff hos henne - er alltid så gøy å besøke henne.
Gjest Skrevet 4. desember 2006 #36 Skrevet 4. desember 2006 DiBtreff på East Lake kl 12 i morgen snupper... Badetreff på innebadet kl 10 på onsdan... Bare å henge seg med! Ja du Pia kan jeg også få jenta di:p (se og holde men ikke BEholde!) hehe... Ellers, noen som har hørt fra Nanna? (tror jeg får sende en sms jeg...) Alt bra Mayken? Fikk du sprøyta di? hehe... Du ser forøvrig vanvittig bra ut om dagen! Sover vesle bedre nå? Pinnsviiiiiiiiiiiin?! Er du blitt av a? Nå er det på tide å skrive litt igjen! hehe... Hebbie; vet ikke om du har voksi eller noe sånt men i USA har de noe som heter "bundle me" som er helt herlige voksiaktige poser, kjempesuper fine! Sånn som et lite tips siden du stadig får ting derfra! hehe...
♥ Piadi m/2 nydelige jenter♥ Skrevet 4. desember 2006 #37 Skrevet 4. desember 2006 Hvor er East Lake ? Jeg vet så vidt hvem Nanna er : ) Traff henne på det første treffet hun var på bare.. Hehe.. Men si ifra om du får svar fra henne..! Kan ikke være noe lett beskjed å få ! Er så lenge siden jeg har sett dere alle sammen ! Treff snart ? : )
Gjest Skrevet 4. desember 2006 #38 Skrevet 4. desember 2006 hei alle sammen....hvert på riksen i dag og det som er galt er at han som de trodde i dag oxo er klumpfot på begge bein....det viste jeg jo men ikke noe annet galt så de...er så gla nå..men det ene beinet er vist ganske men det finner vi ut når han kommer ut.....blir satt på gips det første døgnet på begge bein...men er så gla de ikke fant ut noe mer...tror jeg gikk ned alle de kiloene jeg har lagt på meg jeg...he he..takk for at dere bryr dere og spørte hvordan det gikk... klem
♥ Piadi m/2 nydelige jenter♥ Skrevet 4. desember 2006 #39 Skrevet 4. desember 2006 Så bra Nanna : ) Det er jo ikke verdens undergang heller...!
Gjest Skrevet 4. desember 2006 #40 Skrevet 4. desember 2006 nei er ikke det,,kan si jeg ble lettet...og de sa det så ut som gutt her oxo så da er det sikkert det..er en livlig krabat det her...he he..
♥ Piadi m/2 nydelige jenter♥ Skrevet 4. desember 2006 #41 Skrevet 4. desember 2006 Så artig at dere vet kjønnet nesten helt sikkert da.. Blir gøy for guttene dine med en liten bror : )
Gjest Skrevet 4. desember 2006 #42 Skrevet 4. desember 2006 ja det blir det.men kommer til å kjøpe i hvitt el noe sånt i tilfelle..ja blir koselig m en gutt til...
2nj♥ Skrevet 4. desember 2006 #43 Skrevet 4. desember 2006 Treff ja..... jeg vil også være med snart. -Neste uke??? Denne uka kan jeg ikke for mamma kommer på besøk fra Molde på onsdag. Hun greide ikke vente til jul..... hehe Så har tatt seg fri fra onsdag, og blir til søndag. KOS Ellers er det så kos med en liten baby. Truls er en skikkelig godgutt. Han er ikke helt innstilt på dag og natt, så det blir litt lite søvn på meg ja....men det går seg nok til. Han har litt gulsot også, så jeg synes det er greit at han spiser ofte til det er ute av kroppen. Puppegutten! Er jo så gylden og skjønn med litt forhøyet billirubin.....
ღLitjpia24 is hurtingღ Skrevet 4. desember 2006 #44 Skrevet 4. desember 2006 Hei jenter! Er bare innom for å si hei til dere alle sammen. Nå er det ikke lenge til jeg og sambo skal begynne med prøvingen da. Sambo vil egentlig begynne denne syklusen, så vi får se om det evt blir til det da. Håper det blir en 2007 baby på oss også slik at jeg ikke kommer laaaaaangt bak dere andre. Litt kjedelig det da hvis jeg får baby maaaaange år etter dere. *dån* Jeg er alene igjen til fredagen, Kjedelig! Jeg er kjempe sliten for tiden og har mest lyst til å bare sove hele døgnet. Kunne virkelig trengt et par dager fri for å komme meg på bena. Men det er virkelig ikke lett med tanke på jobben. Nå skal jeg legge meg snart. Skal ha tidligvakt imorgen.
Chiquita Bananas Skrevet 4. desember 2006 #45 Skrevet 4. desember 2006 Tillab - har en stor ubrukt Voksipose + den fine vinterdressen etter tips fra deg. Gleder meg til vi skal bort der selv så vi kan kikke på ting. Må spare opp masse penger siden nok blir en del shopping.
Thea og Erle Skrevet 4. desember 2006 #46 Skrevet 4. desember 2006 Tok litt tid å pløye ned alt dere har skrevet. Så rart at 2nj også har født assa. Snart er de fleste ferdig . Da må vi vente på maybe me og litjpia. . Nanna- så bra at det ikke var noe annet. Skal se at det blir så bra etter hvert , men skjønner at det kan sette en litt ut innimellom å tenke på at ikke alt var slik en trodde det skulle bli. Ellers er jeg snart klar for et treff hos meg jeg. Må bare tenke ut en dag. Tenkt å lage julegrøt og ha masse kaker og slikt. Tenke tenke kommer tilbake nærmere ang dato. Hvis det ikke blir denne uken så kan det hende at jeg er klar for et cafe treff denne uken. Holder på med julerengjøringa og da står jo alt på hode. Hebbie- jeg var så fortvilet når du kjørte forbi meg. Hadde ikke meg mob ellers hadde jeg sendt mld. Trodde du skulle stoppet men du bare kjørte fra meg der ute i ødemarken. Syntes du jeg var litt flink eller? Du kan jo bli med en dag , så føder du nok! Nå må jeg nok legge meg. Manko på søvn om dagen. Lille Erle har snudd opp ned på tilværelsen. Hun vil ikke sove på natta. Og hun som var så engel. Ellers har hun det fint og smiler så myyye. Jeg nusser hennne opp. Deilige baby. Ganske så forelsket. Digger det å ligge helt inntil hun og kjenne karamell lukten av henne. Tiden flyr. Skulle vært her så mye mer , men men.
Gjest Skrevet 4. desember 2006 #47 Skrevet 4. desember 2006 Så godt å høre Nanna! Rakk aldri sende melding i sted jeg, ble litt mye med legging og alt så det kokte bort i ammetåka:p Pia, East Lake ligger tvers over gata for kommunebygget (gamle saga kino) i Engene. Thea; finn en dag jeg kan være med og da! Har babysvømmin mandager kl 15 og onsdager kl 10... Utenom det er jeg ledig hver dag til uken... Denne uken er litt full... Men ingen planer torsdag og fredag da... Har forøvrig funnet meg et annet hus nå, har sendt mail til megler og legger inn bud på 2 mill etter visning om jeg fremdeles liker det jeg ser... 406 kvadrat! Helt rått... Hehe...
lana<3 Skrevet 5. desember 2006 #48 Skrevet 5. desember 2006 Hei alle sammen.. Har dere planlagt noe treff i januar?? Mona maser sånn om når jeg skal komme og kunne da kommet en uke dere skal ha treff??? var inne og kikket på tråden deres...trodde den var ganske død for tiden , men her skjer der jo masse jo...kan ikke huske hvem av dere som snakket om den dressen på H&M som var så god...den som man kunne ta bort bena på og greier..men jeg løp og kjøpte den jeg og gud så søt hun ble i den... I dag har jeg skrevet 50 julekort....og skal sende dem i morgen...har dere husket på det?? Var inne på en fotobutikk med et bilde av Letizia som jeg hadde tatt med mobilen, er så greit, kan jo bare ta ut minnekortet putte det i maskinen, og velge og vrake i julemotiver på julekortene... Nanna: Jeg har ikke fått med meg hele saken din, men sender varme tanker til deg...fikk beskjed om at mi snuppe måtte ligge i gips når hun kom ut...men når hun kom ut var hun ok...men gikk lenge og innstilte meg på både det ene og det andre...lykke til iallefall... Tillab: Fikk høre historien om huset ditt i helga av Mona...kommer du til å selge det du har? Hvordan ble det med den ammingen din? Hebbie: Hvis du blir satt igang, så gå inn for det uten noen tanker om det...jeg hadde en fantastisk fødsel, var ikke noe smertehelvete for meg iallefall i det hele tatt!! Du må huske på at hvis du blir satt igang kunstig så får du epidural helt fra begynnelsen av hvis du vil da... Ellers så regner det fremdeles i stavanger og så idag at det er rett før det flyter over nede i havna her...så at det var oversvømmelse i Bergen og da bli det vel snart det her også....regner støtt her aaaarrrrgh....!!!!
Gjest Skrevet 5. desember 2006 #49 Skrevet 5. desember 2006 lailaelin:nei jeg får en baby m klumpfot på begge bein,så må gipses og mest sansynlig oppereres etter hvert..var redd det skulle vere mer galt m han men de så ikke no mer på riksen i går..takk for varme tanker....og i natt har jeg sovet bedre enn den siste uka og det var godt...
Chiquita Bananas Skrevet 5. desember 2006 #50 Skrevet 5. desember 2006 oohhh fuuuuuck - hundene bjeffa så mye fordi dem hørte noe på utsiden, men det var bare naboen. Men jeg åpnet døra for at dem skal se det og roe seg ned. Plutselig skyter Fant av gårde og jeg ser et par komme med en hund !! Wwææææææ.....han blir helt rabiat når han ser en annen hund. Han ville ikke høre på meg. Sprang inn og tok på sko. Heldigvis sto Zita ved trappen og kom inn da jeg ropte. Den andre hunden var heldigvis en liten cocker spaniel og gammel - Fant har hilst på dem før og jeg så han sto faktisk i ro borte hos dem og logret og hilste på dem. Pffeeewww - lite jeg ble letta da !! Dem bor rett oppi her. Hadde det vært en av de større hundene så hadde det blitt slåsskamp og jeg hadde fått skylden ( Aldri meeeeeer..... Lailaelin - fy søren du er jo flink !! 50 julekort....skjer ikke noe sånt her. Har jobbet så iherdig med presanger og har prioritert bort kortene hehehe.....har ikke noe å ta bilde av ;o) Når det gjelder treff så er det bare å komme - så vi skraper alltids sammen til et treff og når vi vet mer dato så setter vi av en dag. Jentene er alltid klare for treff. Vi tar det som regel på sparket. Gleder meg til et treff med deg også ) Her regner det hver dag også - er glad for det. Vil ikke ha snø !! Og det var Tillab som tipset om vinterdressen ) Vet ikke hva det er med henne, men hun har alltid et tips og tilbud på lager...Orakelet vårt !! Theaokt - beklager at jeg måtte etterlate deg i ørkenen. Men jeg var på vei inn til Drammen for en fysiotime, men jeg regnet med du bare gikk tur og ringte ikke - mobilen lå uansett i veska mi. Når det gjelder treffet ditt - så vil jeg gjerne komme litt tidligere og hjelpe til med forberedelser. Dekke på - være med på maten og slikt. Ting blir jo anderledes for deg siden Erle er det og krever sitt. Hva er det du går på forresten ? Du går jo som en torpedo i rakettfart !!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå