Gå til innhold

prøver meg igjen JESS tv-kvelden vår i kveld!!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

FY SØREN uka går fort!!!

og om dere husker det så skrev jeg samme innelgg sist torsdag, men tvkabelen røyk fem min før hell's kitchen.... så egnetlig burde jeg vel ikke skrive dette i dag heller ;O) så alle sammen: BANK I BORDET

er i hvertfal hell's kitchen (samboerens favoritt)

prison break

my name is earl

gleder meg til top model usa mandag!!!!

og jeg får neste episodene av desperat houswives i posten av åsså jeg da!!!! hu er snill hu!! DA skal tiden gå litt fortere!!! og jeg skal kooooose meg !!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det går vel på tv 3 det?? jeg har bare nrk1 nrk2 tv norge og tv2 jeg... jippi... huff... hehe

Skrevet

Følger ikke med på noe av det, så for meg kan hele tv gå opp i røyk................ Ehhhh. det mente jeg ikke...*ler*

Ser på mye annet rart da:)

Skrevet

På torsdager ser jeg Rikets røst og 9 av 10 nordmenn... :))

Bare så kjedelig å vente til kl er 21.40...... :(

Skrevet

9 av 10 nordmenn e færdi førr i år.... men rikets røst e ;D Ellers e det vel heller dårli...

Skrevet

Så kjedelig da... :(

Da blir det tidlig kvelden idag.. :))

Skrevet

Æsj, Tette - du og den TVkvelden din...torsdager er KJEDELIGE!

:-(

Gidder bare se TV2 Hjelper Deg, resten har jeg ikke fulgt med på...

Men har planer om en tidlig kveld i kveld, sov bare 2 timer i natt pga en helsikes halsbrann som ikke ville gi seg, så jeg er helt sigen...

Nå sover endelig snuppa mi, så da skal jeg gå og ta et herlig olje/kli-bad mot kløen og pakke meg inn i min digre deilige og totalt usexy kjerringnattkjole :-)

Skrevet

Enig med Bratsj, kjeeeedelig tv kveld. Kan se Rikets røst til nød. Lurer på om jeg skal stryke og henge opp julegardinene på kjøkkenet... men føler egentlig at det er litt for tidlig. Hm...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...