Gå til innhold

E så lei a å vær kvalm....

Anbefalte innlegg

har vært vannvitti kvalm i heile dag og itellegg hadd nå førfærdeli med hauverk... jada veit æ e flenk å syt å bæs... men ska det aldri gje sæ...???

Mora mi og ei venninne av mæ mein bægge på at ongen kjæm i dag, men ingenteng som tyda på det nei... æ e lei...

Ha en fin kveld folkens!

Klem

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7297318-e-s%C3%A5-lei-a-%C3%A5-v%C3%A6r-kvalm/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Forferdelig å ha så vondt i hodet - du må jo bli helt utslitt stakkars! Jeg sliter selv med migrene, men har i dette svangerskapet vært nesten symptomfri. Jeg vet hvordan det tærer på humøret og ha konstant (mer eller mindre) vondt i hodet.

Jeg synes likevel at du får nevne det til legen din - liker ikke helt den hodepinen og kvalmen din. Jeg vet at det er noe som går her på østlandet, kanskje det er noe som går oppe hos dere også?

Kanskje det "bare" er vanlig svangerskapskvalme du har da? Du får følge rådene som gis i starten av svangerskapet: - spis tørre kjeks, bananer etc. Det hjelper kanskje ikke?

Du kan jo trøste deg med en ting da, fødselen din er like rundt hjørnet - i motsetning til meg som har termin 31.12 (puh)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...