Gjest Skrevet 30. november 2006 #1 Skrevet 30. november 2006 Hei, kan dere hjelpe meg litt?? Til nå har jeg pakket: Til meg: 2 amme bher 2 amme topper 2 t-shorter 2 bukser 3 par strømper 3 vanlige truser 1 nattdrakt m/knapper 1 morgenkåpe 1 par tøfler Toalettsaker: tannkost, tannkrem, hårbørste, hårføner, hårstrikker, sminkefjerner, sminke, dysjsåper(shampoo, balsam, kroppsåpe + intimsåpe), bind, amme innlegg. Til baby: hentesett strømper strømpebukse dress hue bilsete teppe bleier våtservietter zinksalve tytter Har jeg for mye med meg? Mangler jeg noe?
selfangerkjerringa Skrevet 30. november 2006 #4 Skrevet 30. november 2006 Tips: ta med ei lita notisblokk og noe å skrive på. Kan være greit å notere litt underveies eller rett etterpå. Jeg har hatt mye igjen for de notatene jeg tok under/etter fødsel Kanforresten være greit å sørge for at toalettsakene dine er så lite parfymerte som mulig den første tida, så knøttet kjenner lukta av DEG og ikke såpene.
selfangerkjerringa Skrevet 30. november 2006 #6 Skrevet 30. november 2006 det er alltid med i veska, og veska er alltid med meg
selfangerkjerringa Skrevet 30. november 2006 #7 Skrevet 30. november 2006 vet ikke om man får med seg bleier til hjemturen... som i vårt tilfelle tar ca 3 timer, så det kan være greit å ha litt fler enn den knøttet har på seg når vi går ut sykehusdøra
rødhette* Skrevet 30. november 2006 #8 Skrevet 30. november 2006 parfymefri bodylotion evt. briller/kontaktlinser hvis du bruker det Har også blitt anbefalt en rull toalettpapir
C8-76 Skrevet 1. desember 2006 #9 Skrevet 1. desember 2006 hva med en energidrikk og litt sjokolade/nøtter i tilfelle strabasene drar ut i tid? Det er jo en liten maraton vi skal i gjennom!
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2006 #10 Skrevet 1. desember 2006 badering til å sitte på, vondt å sitte etterpå!
Havi Skrevet 1. desember 2006 #11 Skrevet 1. desember 2006 Hei! Ville tatt med engangstruser, sånn som Tena har, nettingstruser. De er gode og får de stooore bindene til å sitte. Lurt å ta med en lang genser eller jakke som dekker rompa, så slipper du å vise frem dette bindet også...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå