Anonym bruker Skrevet 30. november 2006 #1 Skrevet 30. november 2006 hvordan holder dere den varm? Bruker de flaskene som hører til brystpumpen, og de går ikke ned i de flaske termosene (som jeg forøvrig ikke vet er noe bra heller)..
skimre Skrevet 30. november 2006 #2 Skrevet 30. november 2006 har kjøpt termos med vid åpning på pytt i panne, en av mine beste invisteringer må jeg si, avent flaskene mins går rett nedi;) kan varme melk nårsomhelst og hvorsomhelst! (det er da ike noe i veien med å varme flaskene i vannbad??? det er vel den vanligste og mest anbefalte metoden for å varme mm?)
Gjest Skrevet 30. november 2006 #3 Skrevet 30. november 2006 Jeg hadde riktig temperert vann på termos og flasker med oppmålt mengde pulver på. Good to go any time )
@nemone Skrevet 30. november 2006 #4 Skrevet 30. november 2006 jeg har med en vanlig termos med varmt vann og en plastkopp som er vid slik at flaska går godt oppi. Funker fint med middagsglass også. NB! Test ut at koppen ikke leder mye varme først, dumt hvis varmen går i koppen og ikke over i flaska....
Libido- Skrevet 30. november 2006 #5 Skrevet 30. november 2006 Har med varmt vann i flasken (har termobeholder inni stelleveksen) og en liten boks med ferdigoppmålt mme. Du kan også ta med oppmålt vann på termos.
Gjest Skrevet 30. november 2006 #6 Skrevet 30. november 2006 Siden du nevner brystpumpe regner jeg med at du snakker om brystmelk?!!? Jeg har den bare med meg i baggen, har en termos med varmt vann som jeg kan putte den i eller du kan holde flasken under varmt vann fra springen. Det har jeg gjort i nød. Melken skal så vidt jeg vet ikke holdes varm over lengre tid (altså: ikke ha den i en varm termos hele tiden, bare varm den når du skal bruke den)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå