Gå til innhold

hvorfor oppblåst mage????


Øydis

Anbefalte innlegg

Jeg venter mitt 3. barn. Er 6 uker på vei. Magen min er så oppblåst. Alle buksene mine er veldig trange i magen. Kan jo ikke begynne med gravidbukser allerede nå.....

 

Noen som vet hvorfor i all verden magen er såååå oppblåst?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg også har det sånn. Klarer ikke holde magen inne. Men når jeg slepper den ut ser det ut som om jeg er 4 måneder på vei. og jeg er bare 6 uker. Er redd folk tror jeg med vilje dytter magen ut!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! jeg venter også barn nr 3. Har det akkurat som deg er ogaå i uke 6. Har ikke fått så tidlig mage med de andre 2. Vet ikke om det kan være fordi det ikke er mere enn snart et år siden jeg fikk jenta mi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg la akkurat inn et tips i en traad litt ovenfor. Jeg har begynt aa bruke "Bella Bands." Vet ikke om man kan faa dem i Norge, men man kan uansett bestille fra utlandet. De koster ca 25 dollar. Jeg kjoepte min paa Amazon.com. (Les innlegg ovenfor.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei..

 

Jeg venter førstemann, er 8+4i dag og har det akkurat like dann. Jeg orker ikke å gå med de trande buksene jeg, så jeg lever i sommer bukser fra vero moda med stillongs under. De har strikk i livet. Helt topp. Hr også kjøpt meg gravidbukser som jeg bruker. Olabukser med strikk over magan.. Syns det er bedre å bruke de en å gå rundt med bukser som apsolutt ikke er gode å ha på seg!!

 

Hadde exu forige svangerskap, da sa jeg til kællen min før jeg visste at jeg var gravid at jeg syns jeg hadde fått maga....

 

Den kommer når den vil!! Sånn er det bare!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Slenger meg på her for jeg har det akkurat på samme måte.. Jeg er i min sjette uke nå og jeg går med mammabukse, hehe.. Det er jogge bukse så det eser ut som en vanlig joggebukse liksom.. Men tro meg jenter, det var så UTROLIG deilig å ikke kjenne buksene stramme og belte presse seg inn i blæren, hehe.. Føler meg nesten litt dum her jeg gårmed så oppblåst mage for det er 3 på jobben som er høygravide og jeg ser ut som jeg er et par måneder mag de... Men det er ikke mulig å trekke inn...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...