Gjest Skrevet 30. november 2006 #1 Skrevet 30. november 2006 min sparker nesten bare på høyre side.. helt nede på sida.. bare venter på han skal sparke litt på andre sida også.....
Gjest Skrevet 30. november 2006 #2 Skrevet 30. november 2006 huff..føler meg litt dum her nå..dette har jeg faktisk ikke lagt merke til...kjennes bare ut som om han sparker meg midt på hele tiden..
Gjest Skrevet 30. november 2006 #3 Skrevet 30. november 2006 hehe.. min sparker så veldig langt bak, ikke nede på magen, men nede på sida på magen.. kanskje han ligger på tvers:o) hehe
chill+enda en til Skrevet 30. november 2006 #4 Skrevet 30. november 2006 Hmmm.. mye midt på.. og hvis jeg skal si en av sidene så vil jeg påstå venstre.. sjelden det er noe særlig på høyresiden igrunn.. Nedover på venstre siden.. sånn at magen rister innimellom, veldig gøy da
Gjest Skrevet 30. november 2006 #5 Skrevet 30. november 2006 merker også mye helt nederst mot skambenet.. små bobling..er ikke kraftige spark der nede..hva kan det være? kjenner forskjell på spark og denne boblingen
Blåbærlyng Skrevet 30. november 2006 #6 Skrevet 30. november 2006 Først var det bare på høyre side i flere uker. Så for en ukes tid siden forflyttet sparkene sine helt ned til skambenet, og jeg kjente det ikke så godt en stund. Men siste par dagene har det vært sparking midt foran på magen. Utrolig morsomt! Har visst en skikkelig propell i magen.
Ønsker3 Skrevet 30. november 2006 #7 Skrevet 30. november 2006 Har en turbo i magen...sparker til høyre og venstre, i blæra og oppover. Får heller ingen hjelp fra morkaka for å dempe sparkene, da den ligger på bakveggen:-) Men det er godt å kjenne det er liv. Er i uke 28 og da, så da merker man det jo bedre.
Pinklady og Amalie Skrevet 30. november 2006 #8 Skrevet 30. november 2006 Det sparker i alle veier her.over navelen på blæra midt på høyre venstre. you name it. morkaka ligger forann så det demper litt, men det er jo bare kjekt å kjenne liv. Er i uke 24 nå
*Mi tesorito* Skrevet 1. desember 2006 #9 Skrevet 1. desember 2006 Har også morkaka foran, til å begynne med kjente jeg det mest foran, nå er det litt overalt! Er 26+2 i dag.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå