Gå til innhold

Satt inn to egg...og det er to bankende hjerter der!

Anbefalte innlegg

Kjære venner....må bare si at selvom jeg er glad for at jeg endelig kunne flytte over til 1. tri, så er det bare her inne det er så fantastisk god stemning, på tross av alt!!!

Ville bare fortelle de gode nyhetene..jeg har to fine ivf barn i magen!!

Dvs jeg er jo bare 7 uker på vei, men håper dette skal gå bra.

Sender masse babystøv til dere alle og håper dere snart kommer over på 1. tri

Fortsetter under...

SÅ HERLIG!!! GRATUELERE OG LYKKE TIL!!!!!!!!!!

Jeg stikker innom her av og til, men er også inne på 2.trimester. Er helt enig med deg ang. den gode stemninga her inne :)

Lykke til videre alle sammen!!

Klem

Annonse

Annonse

heisann, sååå morro, måtte bare gratulere deg. Har sett deg her lenge, og endelig er det din tur også. Gled deg over tiden i møte! ps du blir bråstor, det har jeg blitt og er nå 4 mnd på vei. Jeg var aldri kvalm eller hadde vondt i hodet eller noe.Kos deg og Masse lykke til.

Har skrevet en liten gratulasjon inne på tvillinger til deg :)

Jeg vil nok heller være her og inne på tvillinger/flerlinger enn på 1.trimester. Synes det var så mange utrivelige innlegg der.

Artig at vi er så likt. Jeg er 8+3 i dag.

Gratulerer så mye, er jo helt fantastisk!! Jeg ønsker dere lykke til videre i svangerskapet og nå må dere kose dere masse med 2 spirer i magen i jula.. for en jul sier jeg bare!! :o)))))))

Å nå ble jeg kjemperørt!!!!

Gratulerer så mye:o)...................

Helt herlig å tenke på, og gir håp til alle i bøtter og spann.

Kos deg og husk å ikke gjøre for mye nå. Venninna mi skal ha tvillinger i februar og hun har fått beskjed om hvile, hvile og atter hvile. Hun ble 100% sykmeldt fra uke 20. Så ta hensyn til deg og bebbisene:o) og NYT.............

Glad klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...