Gå til innhold

Ul idag...og det er to!

Twinny

Anbefalte innlegg

Har vært på tidlig ultralyd idag. Før jeg satt meg i stolen sa gynekologen at selv om man setter inn to egg ved prøverør blir det som regel en..........

Men der var det to!!!!!!!!!!!!!

Og vi er så lykkelig, selvom vi bare er 7+1. Dette skal gå bra! Begge var 10mm og hadde bankende hjerte, og skille veggen var tykk og fin.

Svever nå:)

Fortsetter under...

Opplevde det samme som dere, men først på UL i uke 19... Fikk et lite sjokk med det samme, men nå er det kun en enorm glede. + at det er litt "morsomt" at ingen i bekjentskapskretsen har opplevd det samme. En slipper nemlig da alle disse historiene om at; "når jeg var gravid, var det sånn og slik..." :-)

Dere får ha lykke, lykke til!! :-)

Gratulere så mye! Høres ut som dere hadde planlagt dette, og at det var etterlengtet. Sånn var det ikke med meg, ville ikke ha barn en gang. Men en liten sneip skulle vel jeg klare? Helt til det var 2, da var jeg så sjokka at jeg både gråt og lo så samme tid. Skikkelig sjokk. Men nå, etter noen mnd siden første UL, er det bare lykken. Netsen kjedelig med bare 1 barn hehe. Føler ikke jeg har noe til felles med de. Noen andre som føler det slik? Kan jo ikke sammenligne noe med dem, hverken spark, eller magemål. Men nå gleder jeg meg bare, er i uke 32.3 så kan jo nesten komme når som helst nå. Gleder meg til de er ute, og gruer meg til fødselen(e)..Lykke til alle med to i magen;-))

Annonse

Gratulerer!

Jeg er også gravid med tvillinger skapt med prøverør.Er nå i uke 9,3- og har visst om tvillingene i 1 uke nå. Har enda ikke fordøyd det. Var først i sjokk over å endelig ha blitt gravid - noe jeg trodde var umulig etter 5 års forsøk totalt. Også like sjokkert over at to stykker hadde klort seg fast=) He.he. Men det er jo sååå deilig og såå spennende! Min termin er 5.juli. Enn din? Lykke til!

Krepsemor -

Vet hva du mener, alle rundt meg jubler, selv er jeg litt i sjokk over at dette skulle gå på første ivf! Vi hadde bare prøvd 2 år, men bestemte oss for prøverør, gjorde det privat og slapp all den ventingen. Kostet mye, men er bare fornøyd:)

Har termin 18. juli Er selv kreps og har mange venninner som er kreps, så sambo er litt bekymret;)

Gratulerer så masse!

Jeg er i samme situasjon som deg. Er i dag 8+3 etter fryseforsøk.

Er så heldig at jeg har sett mine små 3 ganger på ultralyd allerede.

Første gang var jeg 5+1, andre gang 7+1 og 8+0.

Trodde jeg holdt på å miste. Fikk derfor tidlig UL også blir jeg nå fulgt opp fra sykehuset her hjemme. UL jeg hadde 8+0 er den ordinære de tar ved Ullevål hvor jeg har blitt behandlet.

Jeg mistet i sommer da jeg var i uke 10, så klarer nok ikke å slappe av før jeg har kommet utpå nyåret. Jeg framla mitt ønske på Ullevål om å gå på crinone lenger enn uke 10 og det var ikke noe problem. Så da føler jeg meg litt tryggere iallefall.

Blir artig å følges her inne. Vi har jo så like termindatoer :) Jeg har 12.juli

Så gøy MalinL!

Jeg tror at dette skal gå bra for oss begge!

Har en venninne som har mistet flere ganger og hun gikk på crinone i tre måneder og det gjorde susen:) Har troen på det!

Er svimmel og blir dårlig av å sitte forann pcen, men klarer liksom ikke å la være å titte innom her...sambo sier jeg er "addicted"...hm:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...