Gå til innhold

Ul idag..og det er to!


Twinny

Anbefalte innlegg

Har vært på tidlig ultralyd idag. Før jeg satt meg i stolen sa gynekologen at selv om man setter inn to egg ved prøverør bblir det som regel en..........

Men der var det to!!!!!!!!!!!!! Og vi er så lykkelig, selvom vi bare er 7+1. Dette skal gå bra! Begge var 10mm og hadde bankende hjerte, og skille veggen var tykk og fin. Svever nå:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

 

Hei og gratulere så mye!:)

 

Du var hos Hausken sant?

Je har også vært der og fikk satt inn 2 egg sist fredag og skal teste torsdag om en uke.

 

Husker du om du hadde symptomer og evnt. hvordan de/det var de 2 rugeukene? Jeg har veeeeeeeeldig ømme pupper med det er pga pregnylen som jeg tar annehver dag. Ellers så er det litt "stille" igrunn... Er jo bare på rugedag 6 da. De første dagene så var det litt greier der nede, men det er jo ofte pga uttaket etc., men nå er det rolig..

 

Nei, hadde vært greit å lykkes nå, 5 forsøk og begynner å bli lei...

 

Lykke til videre:)

 

 

Klemmer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååå, håper virkelig det går bra for dere denne gangen!!! Ja, vi var hos Hausken. Ringte Elise idag og fortalte de gode nyhetene:)

 

Jeg har notert meg hvordan jeg følte meg....stikkinger i magen, ømme pupper og litt vondt i korsryggen. Fikk en liten blødning på dag 7 (feste blødning?) Jeg tok progesteron gel, så jeg ante jo ikke om det var den eller graviditet som gav tegn.

 

Sender deg masse masse babystøv!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...